Grudniowy Shinybox

W świątecznym Shinyboxie znalazłam aż 5 pełnowymiarowe produkty. Dzisiaj chciałam napisać w kilku zdaniach swoją opinię na ich temat. Na blogu znalazła się już recenzja enzymatycznego peelingu ORGANIQUE. Jesteście ciekawe jak wypadły inne kosmetyki? Zapraszam!

En el Shinybox deNavidad he encontrado 5 productos de tamaño completo. Hoy quería escribir en unas pocas frases mi opinión sobre ellos. En el blog ya pueden leer mi reseña
del exfoliante enzimático de ORGANIQUE. Y cómo me gustaron otros cosméticos? Os invito a leer !

Jakie kosmetyki znalazłam w grudniowym pudełku?
  • FARMONA - masło do ciała (produkt pełnowymiarowy)
  • ANATHOMICALS - balsam do ust (produkt pełnowymiarowy)
  • L'OREAL - błyszczyk do ust Glam Shine (produkt pełnowymiarowy)
  • ORGANIQUE - peeling enzymatyczny (produkt pełnowymiarowy)
  • MARION - bibułki matujące (produkt pełnowymiarowy)
¿Qué cosméticos he encontrado en la caja de Diciembre?
  •     FARMONA - Body Butter (producto de tamaño completo )
  •     ANATHOMICALS - Bálsamo labial (producto de tamaño completo )
  •     L' OREAL - brillo Glam Shine (producto de tamaño completo )
  •     ORGANIQUE - Exfoliante enzimático(a tamaño completo del producto) 
  •     MARION - Tejidos con polvo (producto de tamaño completo )

MARION- bibułki matujące
Kolor pudru nie jest dopasowany do tonu mojej cery. Mimo to muszę przyznać, że bibułki bardzo dobrze matowią i ładnie ściągają sebium. Taki efekt utrzymuje się dość długo. Nie naruszają makijażu. Jedna bibułka wystarcza na zmatowienie całej buzi. Są bezzapachowe. Znajdują się w poręcznym opakowaniu.  Niestety są ciężko dostępne. 

 Color del polvo  no es adecuado para mi tono de piel. Aunque tengo que admitir que el tejido frena el exceso de producción de sebo. Este efecto persiste durante mucho tiempo. No afectará al maquillaje. Un tejido es suficiente para cubrir toda la cara. No tienen olor. Se encuentran en un paquete práctico. Desafortunadamente es muy difícil comprarlos.

FARMONA- masło do ciała
Kosmetyk znajduje się w plastikowym, odkręcanym opakowaniu o pojemności 200 ml. Przed pierwszym użyciem było zabezpieczone sreberkiem. Masło posiada dość wyczuwalną i orzeźwiającą woń. Mazidło ma delikatnie kremową konsystencję, która łatwo się rozprowadza na skórze. Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu. Bardzo dobrze nawilża i odżywia suchą skórę.
Nie podrażnia i nie zapycha.

Cosmétice está en envase de  plástico con una capacidad de 200 ml. Antes del primer uso fue protegido por la tapa. La mantequilla tiene un olor bastante notable y refrescante. Tiene textura delicadamente cremosa que se propaga fácilmente en la piel. Se absorbe rápidamente sin dejar una película grasa. Muy bien hidra y nutre la piel seca.

ANATOMICALS - balsam do ust
Balsam posiada gęstą konsystencję, która łatwo się rozprowadza na ustach. Doskonale nawilża i pielęgnuje. Zauważyłam, że usuwa suche skórki. Wygląda jak bezbarwny błyszczyk. Idealnie chroni przed mrozem oraz wiatrem.
 
Bálsamo tiene una consistencia espesa que es fácil de extenderla en labios. Hidra y nutre. Me di cuenta de que elimina la piel seca. En labios da un brillo transparente. Ideal porque protege.
L'OREAL- błyszczyk do ust
Od dawna miałam ochotę go wypróbować. Błyszczyk posiada gęstą konsystencję, ale mimo tego nie skleja ust. Daje bardzo delikatny efekt. Odcień, który akurat mi przypadł jest słabo widoczny. Co do trwałości, to jest ona kiepska. Liczyłam, że będzie pod tym względem lepszy niż przeciętny błyszczyk. Jest bezdrobinkowy.

Durante mucho tiempo quise probarlo. Gloss tiene una consistencia espesa , pero a pesar de esto párrafo no se pegue. Le da un efecto muy delicado. El tono que tengo no es muy visible. Durabilidad de este cosmético es malo. Tenía la esperanza de que sería mejor en este sentido. No tiene partículas.

Co sądzicie o kosmetykach z grudniowego Shiny? Co Wam przypadło najbardziej do gustu?
Qué opináis de cosméticos de  este Shiny? Qué os gustó ?

23 komentarze:

  1. Ja nigdy nie miałam żadnych pudełek nie zamawialam ich może kiedyś sie skusze ale biorąc pod uwage ze nie zawsze są fajne w nim produkty troszke szkoda mi pieniążków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh.. jak ja chciałabym Twoją wersje :) Mi się trafiły 3 saszetki do włosów oraz żel do mycia twarzy. A tak chciałam peeling i masło do ciała ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bibułki Marion mnie zaciekawiły, bo ich nigdy nie widziałam. Czyli naprawdę muszą być ciężko dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że trwałość błyszczyku jest słaba :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem błyszczyka z L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. You got real cool items nice box. Have a great weekend doll.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zaciekawiły mnie te bibułki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Una caja muy completa,gracias por la información.
    Besos decosurvintage.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię glam shine'y i mam ich sporo, ale nie nakładam ich dla efektu, tylko dla lekkiego zabarwienia ust, rozsmarowując palcem - w ten sposób się sprawdzają, bo trwałość rzeczywiście pozostawia wiele do życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa zawartość pudełeczka :)
    a jak peeling enzymatyczny?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pues tiene buena pinta no?

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lo que más me llama y sin duda me encantaría probar es el gloss :)
    Un abrazo y necesito ayuda, por fi, pásate por mi blog :3

    OdpowiedzUsuń
  13. No está mal la cajita, el gloss es mono. saludos!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hola!! me parece completa la caja, lo único que no me gusta es el Gloss de Loreal, ese en concreto apenas tiene color y su duración es muy inferior a otros colores más densos de esa misma línea.
    Muack

    OdpowiedzUsuń
  15. Tenho alguns gloss l'oréal e gosto muito. Beijo querida e bom final de semana,
    Denise - dojeitode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zdecydowanie jestem jakaś anty-boxowa, ich wnętrza nigdy nie robią na mnie wrażenie, a kosmetyki wydają się dobrane bardzo przypadkowo. Chyba byłabym bardziej zainteresowana, gdyby poszczególne pudełka miały nadany motyw i produkty w nich znajdujące, uzupełniały się nawzajem. Mam na myśli pudełka tematyczne, dajmy na to "Relaks", w którym znajdowałyby się produkty, które razem zapewnią nam we własnej łazience wieczór jak w spa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. follow to follow?
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  18. Such a great info and cute blog!
    You have a new follower! Hope you can follow me back as well! :D
    http://www.jiovevewen.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Yo también tengo labiales de L'oreal, pero no me duran nada :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! nice space. Glad to follow you. Do visit mine if you find time.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)