Krem do rąk Balea

Od zawsze pielęgnacja dłoni jest dla mnie priorytetem. Nie wyobrażam sobie dnia bez użycia kremu do rąk. Obowiązkowo w torebce noszę jeden. Tym razem postanowiłam wypróbować kosmetyk Balea. Od kremu do rąk wymagam dobrego nawilżenia i odpowiedniej pielęgnacji. Czy krem sprostał moim wymaganiom? Zapraszam na recenzję.

Cuidado de las manos es para desde siempre una prioridad. No puedo imaginar un día sin el uso de crema de manos. Obligatorio llevo uno en mi bolso. Esta vez me decidí a probar cosmético de Balea. Crema de manos tiene que proporcionar una buena hidratación y el cuidado adecuado. Se ha adaptado la crema hasta mis necesidades ? Os invito a conocer mi opinión.

Krem znajduje się w pięknym, nieprzezroczystym opakowaniu o pojemności 75 ml. Bardzo podoba mi się jego design, który od razu przykuwa wzrok. Tubka jest zamykana na zatrzask. 

Crema se encuentra en un hermoso recipiente , opaco, con una capacidad de 75 ml. Me gusta mucho su diseño que inmediatamente llama la atención. El tubo se cierra con un pestillo.
Kosmetyk posiada białą, w miarę gęstą konsystencję. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Jest idealny na zimę.

La cosmética tiene consistencia blanca y espesa. Se absorbe rápidamente y no deja película grasa sobre la piel. Es ideal para el invierno.
Krem pachnie obłędnie. Na pierwszy plan wysuwa się zapach owoców leśnych, a dopiero później aromat świeżej mięty. Nie utrzymuje się zbyt długo na skórze.
 
La crema huele increíblemente. En el primer plano siento el olor a frutas del bosque y más tarde el aroma de menta fresca. Este olor no se mantenga demasiado tiempo en la piel.

Doskonale nawilża. Dłonie są miękkie i aksamitne.
Krem kupiłam na allegro. Kosmetyki Balea nie są dostępne stacjonarnie w naszym kraju.

Hidra perfectamente. Las manos son suaves y aterciopelados .
Este crema he comprado en allegro. Cosméticos Balea
estacionaria no están disponibles en nuestro país.

Polecam go wszystkim, którzy chcą mieć dobrze nawilżone dłonie.
Se lo recomendaría a cualquiera que quiera tener unas manos bien humectados.

Znacie kremy do rąk Balea? Co o nich sądzicie?
Conocéis cremas de manos Balea? Qué pensais en ellos?

51 komentarzy:

  1. Miałam go ale w przypadku moich suchych dłoni niestety się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aunque el olor a menta no me gusta, las frutas del bosque sí, así que me da curiosidad conocer cómo olerá la mezcla. Un besazo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i chętnie używam, uwielbiam jego zapach :) Z resztą generalnie Balea kupiła mnie sobie zapachami...

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałabym na niego ochotę i to wielką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam ten krem i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szykuję zamówienie na te pachnidła ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. mam również ten kremik szału nie robi ale zapach kusi do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie do końca potrafię sobie wyobrazić taką kompozycję zapachową, ale jego właściwości wydają się przemawiające bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice product!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    OdpowiedzUsuń
  10. Conocemos el gel ducha y nos gusta,tendremos que probar la crema de manos.
    Besos decosurvintage.

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing review will want to try after reading this.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mam, jest świetny, jak "mrozy" puszczą wyruszam do sąsiadów po nowe zapasy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten krem i bardzo lubię jego zapach, nie jest jakoś mega odżywczy ale dobrze nawilża

    OdpowiedzUsuń
  14. Hola! Parece buena, a mi me encanta pintarme las uñas, pero el cuidado de las manos lo tengo algo abandonado, me da pereza :(
    Un besito

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam krem do stop z Balea i jestvswietny wiec myśle ze i do rak spisuje sie rownież na medal

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zapach owoców leśnych, więc narobiłaś mi na niego smaku:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Deve ser uma delícia. A embalagem me remete a adores frutados e uma sensação de frescor e maciez.
    Beijo querida,
    Denise - dojeitode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze nigdy nie miałam nic z tej marki, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pewnie dla samego zapachu bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę go kupić, bo od pracy robią mi się strasznie suche dłonie.

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  21. z balea mam tylko taki lekki kremik z pompką, ale jest tak lekki i delikatny że nie robi z dłońmi praktycznie nic :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dobrze wiedzieć, że nawilża, a oprócz tego kusi mnie zapach

    OdpowiedzUsuń
  23. też mam zawsze przy sobie krem do rąk, chętnie bym go wypróbowała :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I love Balea ! Must have ! :)
    Please follow me :) COLORFUL THOUGHTS

    OdpowiedzUsuń
  25. bd musiała koniecznie go zamówić:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Vaya q buena pinta tiene esta crema

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello from Spain: great hand cream .. I like the smell.Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny zapach i dobre działanie, czyli krem idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. I like Balea cosmetiks. I live in Germany. here Balea are so cheam but good cosmetik.

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam tą firmę bo często kosmetyki z drogerii dm kupuje mi siostra z Niemiec :) a krem naprawdę ma świetne opakowanie, trudno go nie kupić widząc na półce :D jest naprawdę super :) z tej drogerii polecam kosmetyki marki P2 :) w wolnej chwili zapraszam na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak będę w Pl to chyba go sobie zamówię :) Mam ochotę na produkty tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. molto interessante!!anche per me è fondemantale la crema mani!!!^_^

    OdpowiedzUsuń
  34. Yo también me cuido mucho las manos, es algo esencial para mí;)
    Buen día.

    http://maquillajesdacosta.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  35. Good morning beautiful!! Thank you for your sweety coment!!
    Your look is ideal and fresh :)
    I've started with a new photographer "Ivan Montero"
    Come to enjoy our new creation :)
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  36. These days my hands are very rough. I need a cream like this to calm my hand's skin!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo chętnie wypróbuję, nie miałam jeszcze kremów do rąk Balei :)

    OdpowiedzUsuń
  38. chciałabym mieć dostęp do tych kosmetyków ;<

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyobrażam sobie ten cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak patrzę na ten krem to pragnę lata i tych owoców ;) ale jeszcze trochę..

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe te kosmetyki, na allegro jest ich wiele. Http://www.mojadrogeria.eu

    OdpowiedzUsuń
  42. Thanks for stopping by my blog,
    This cream looks so nice !

    I follow you back :)
    Xx
    http://wwwricestyle.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)