Lirene balsam Rubin Charm

Ostatnio w ofercie Lirene można znaleźć 3 brokatowe balsamy do ciała, które zostały specjalnie stworzone na karnawałowy okres. Silver Charm posiada srebrne drobinki, Golden Charm złote, a Rubin Charm rubinowe. Zapraszam na recenzję.

Recientemente en oferta de Lirene se puede encontrar 3 lociones corporales con brillo que empresa ha creado especialmente para el período de Carnaval. Silver Charm tiene una partículas de plata, Golden Charm del oro y Rubin Charm de rubí. Os invito a mi reseña.



Kosmetyk znajdziemy w plastikowej, nieprzezroczystej tubce o pojemności 200 ml. Podoba mi się jej design, który od razu przyciąga nasz wzrok.

El cosmético se encuentra en tubo de plástico, opaco con una capacidad de 200 ml. Me gusta su diseño, que atrae inmediatamente la mirada. Es maravilloso!

Balsam posiada żelową konsystencję, która bardzo szybko się wchłania. Nie pozostawia na skórze lepkiej powłoki.  Dodatkowo kosmetyk ma piękny i delikatny zapach. Używanie go staje się prawdziwą przyjemnością.

Bálsamo tiene una consistencia similar a gel que se absorbe rápidamente. No deja una capa pegajosa sobre la piel. Además, cosmético tiene una hermosa y delicada fragancia. Su uso se convierte en un verdadero placer. 

Rubin Charm zawiera ogrom delikatnych drobinek, które wspaniale rozświetlają skórę. Nie osypują się i nie brudzą ubrania. Oprócz tego balsam doskonale nawilża i odżywia.

Rubí Charm contiene
muchas partículas pequeñas que dan muy bonito brillo en la piel. Partículas no caen y no sucia la ropa. Además, el bálsamo hidra y nutre.

Cena: ok. 17 zł / 200 ml
 Precio: alrededor 17 zł / 200 ml

Co myślicie o tego typu kosmetykach? Używacie?
¿Qué penáis  de este tipo de cosméticos? ¿Utilizáis?

49 komentarzy:

  1. Fajnie będzie pasował do opalonej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj mam go - uwielbiam wszystkie balsamy z brokatami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ostatnio się nad nim zastanawiałam w rossmannie :) chyba w niego zainwestuję :3

    OdpowiedzUsuń
  4. oh that looks nice :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. The shade its perfect I will want it.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie trzy zdjęcia balsamu z dłonią są cudowne przekonały mnie, fajny kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Konsystencja wygląda bardzo kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Me ha parecido preciosa porque el brillo que deja es sutil, además yo habría elegido la rubí también. BESOS!

    OdpowiedzUsuń
  9. oi que deliçia que deve ser este creme amei saber
    beijos

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam całą serię, ale czekam na lato, by zacząć ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. próbowałam go na mojej bladej skórze i nie wygląda ładnie :-( zostawiam na czas kiedy się opale! :D hehe

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. good post a big kiss dear

    http://unflowbakanobyjohaira.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny! Te drobinki swietnie wkomponowaly sie w skore ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. opakowanie zdecydowanie przyciąga ;-) choć akurat mam zapas balsamów i mam jeden świecący ;-) zapraszam na rozdanie z Firmoo

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh Que bello! Y cómo es brillante!!!!! me encantó!

    Facebook | My Holy Place Blog | Comunidade G+

    OdpowiedzUsuń
  16. WAW!!!che meraviglia questo balsamo tutto scintillante!!!^_^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy produkt wypuściło Lirene, ma fajna konsystencję, rzadko używam takich balsamów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Me parece un producto precioso. Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello from Spain: it is an interesting product. Great proposal. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawy produkt jednak nie przekonują mnie balsamy z brokatem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda jak pasta do zębów dla dzieci :) Aż dziw że nie brudzi ubrań. Lubię takie kosmetyki od czasu do czasu, ale latem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaaaa... minęłam go dzisiaj kilka razy i nie wzięłam, bo nie wiedziałam, że jest rozświetlający! muszę dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Extra sprawa :) Bardzo podoba mi się efekt na skórze, z chęcią sobie kupię :) I też wybiorę ten rubinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. parece interessante, se não deixar a pele muito brilhosa.
    Beijo querida,
    Denise - dojeitode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Que color tan bonito deja! besos

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem sroka, wiec ten balsam strasznie mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Looks good.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie musi rozświetlać ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  29. niedługo wybieram się na imprezę i chyba dodam sobie odrobinę rozświetlenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. niestety balsamy z drobinkami nie sa dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. me encanta el color y si no mancha fenomenal

    BESOS, REBECA
    http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawy kosmetyk :)

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. zdecydowanie go kupię,bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aż sprawdzałam, czy dobrze widzę, że to balsam. Na zdjęciach wygląda jak błyszczyk. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja z Glossy boxa mam ten balsam, tylko ze ze złotymi drobinkami. A na lato kupię ten :) Bardzo pomysłowo to wymyślili. Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. I just bumped into your blog and after scrolling through your posts, I must say I really like it :) How about we follow each other? :)

    Kisses from Zurich,
    K.

    http://beneaththecoat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)