Listopadowy shinybox by DeeZee

1/10/2014 , , 31 Komentarz

Święta, studia i problemy, to przyczyny przez które zapomniałam o listopadowym ShinyBox. Nie miałam okazji podzielić się z Wami swoją opinią na temat tego pudełka i chciałabym to nadrobić. Miałam więcej czasu na testowanie kosmetyków i dzięki temu wyrobiłam sobie dogłębniejszą opinię na ich temat. Zapraszam!

Vacaciones , estudios y problemas son las razones por las que me olvidé del ShinyBox de noviembre. No  tuve la oportunidad de compartir con ustedes mi opinión sobre esa caja y me gustaría hacerlo hoy. Tenía más tiempo para probar cosméticos y así obtuve profundidad opinión sobre ellos. Bienvenidos!


Mineralny cień do powiek La Rosa
Zaczynamy od mineralnego cienia do powiek La Rosa. Trafił mi się wyjątkowo ładny odcień. Świetnie się prezentuje i jest idealny do robienia kresek. Bardzo dobrze się utrzymuje na powiekach (aż cały dzień!). Jest doskonale napigmentowany. W przyszłości chętnie wypróbuję jakiś jaśniejszy odcień.

Sombra de ojos Mineral La Rosa
Empezamos de la sombra de ojos mineral La Rosa. Obtuve muy agradable y bonito tono. Se ve muy bien y es perfecto para hacer trazos. Tiene muy buen mantenimiento de los párpados ( todo un día!) . Es bien pigmentada. En el futuro quiero probar alguno tono más claro.

Mariza matujący puder ryżowy
Doskonale matowi cerę na bardzo długo. Niestety delikatnie bieli i przez to daje mało estetyczny efekt. Przedłuża trwałość makijażu. Znajduje się w niepraktycznym opakowaniu, które nie nadaje się do noszenia w torebce. Przytyka pory i lekko wysusza. Jestem ciekawa jak się sprawdzi w lecie. 

Mariza arroz en polvo matificante
Ideal mate piel durante mucho tiempo. Desafortunadamente mi piel después del uso es delicadamente blanca y por lo tanto es efecto poco estético. Alarga la vida de maquillaje. Situado en el envase poco práctico , el cual no es apto para llevarlo en el bolso. Obstruye poros y seca suavemente. Tengo curiosidad por la forma en que se hará realidad durante el verano.

Oceanic, AA Body Care Program, Ujędrniający balsam do ciała
Balsam znajduje się w plastikowym opakowaniu z pompką, która ułatwia jego aplikację. Miał być bezzapachowy, ale potwornie śmierdzi... Z ogromnym trudem użyłam go kilka razy. Szybko się wchłania i bardzo dobrze nawilża. Skóra po jego użyciu jest delikatna i przyjemna w dotyku. Nie zauważyłam ujędrnienia. Samo nawilżenie jak na taki balsam, to trochę za mało. 

Oceanic, AA Programa de Cuidado del cuerpo, Loción Corporal Reafirmante
Loción está en un recipiente de plástico con una bomba que ayuda en su aplicación. Tenía que ser inodoro, pero huele terriblemente... A duras penas lo he usado un par de veces. Se absorbe rápidamente e hidra muy bien. Piel después de su uso es suave y agradable al tacto. No reafirma. Sola  hidratación para una crema hidratante es demasiado poco.
La Rosa Lakier do paznokci
Przepiękny odcień wyrazistej czerwieni. Lakier przez 3 dni utrzymuje się w idealnym stanie. Do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw. Przed jego nałożeniem zastosowałam bezbarwną odżywkę. 

La Rosa Laca
Un hermoso color rojo expresivo. Laca durante tres días se mantiene en perfecto estado. Para una cobertura completa necesito dos capas. Antes de su uso apliqué un acondicionador incoloro.

Maska do twarzy ze 100% olejem winogronowym
Najlepszy produkt z tego pudełka. Zaskoczyła mnie niesamowicie! Posiada lekko żelową konsystencję i przez to bardzo dobrze się rozprowadza na twarzy. Maseczka świetnie nawilża i odżywia. Stosowałam ją 2 razy w tygodniu. Tym razem zamówię następną z olejkiem winogronowym. Polecam! 

Máscara facial con 100% aceite de uva
El mejor producto en esta caja. Me sorprendió increíble! Tiene una consistencia un poco de gel y por eso es perfecta en la aplicación. Máscara hidre y nutre muy bien. La usé 2 veces a la semana. Esta vez quiero comprar otra con aceite de arroz. La recomiendo!


Znacie powyższe kosmetyki? Jak się u Was sprawdziły?
Conocéis estos cosméticos? 

31 komentarzy:

  1. Musze przyznać, że fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie zapakowane, ciekawe produkty , niektóre z nich chętnie bym przygarnęła;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: I like the mask of grapes. Great products. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. You got awesome items the firming lotion I bet its great.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe pudło! :)

    zapraszam na łososia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko niczego sobie :) lakier mi się podoba w slicznym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice box.I have my livbox today here finland.I try to post that today my blog =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, ze DeeZee zajęło sie kosmetykami:) świetna zawartość ;) nie miałam okazji niczego korzystać z tego Zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. La màscara la probaremos!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  10. O tych maskach czytałam ostatnio niemal same pozytywy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten lak vypadá skvěle. Miluji rudou barvu na nehtech :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale na puder ryżowy może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bd muysiała przetestować tą maskę:D

    OdpowiedzUsuń
  14. La sombra me ha encantado

    Besos,Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zachwycona tym mineralnym cieniem La Rosa :) Wspaniały kolor!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy zestaw kosmetyków. Jestem ciekawa tego pudru ryżowego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. The eye shadow colors are amazing... such lovely products :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice products!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uma bela caixa, adorei a sombra mineral, a cor está linda.
    Beijo querida e bom final de semana,
    Denise - dojeitode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. El pigmento se ve precioso, saludos!

    OdpowiedzUsuń
  21. całkiem, całkiem to pudełko:)...lakier ma piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  22. Me encantaría probar esa sombra de ojos! :)
    Un abrazo y pásate cuando quieras :3

    OdpowiedzUsuń
  23. love your blog and your interesting posts!

    http://nastyaslookbook.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli chodzi o kosmetyki BingoSpa - rewelacja dla wrażliwców :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)