Peeling enzymatyczny ORGANIQUE

Doskonale wiecie, że w grudniowym Shinybox znalazłam enzymatyczny peeling ORGANIQUE. Przypadł mi tak bardzo do gustu, że postanowiłam napisać na jego temat osobną recenzję. Nie myślałam, że efekt oczyszczania skóry za jego pomocą jest aż tak bardzo widoczny. Zapraszam na recenzję.

Bueno, ya sabéis que en Shinybox de diciembre he encontrado exfoliante enzimático ORGANIQUE . Me gustó tanto que me decidí a escribir sobre el otra reseña. No pensaba que el efecto de limpieza de la piel por su ayuda estaa tan visible. Os invito a leer.


Peeling znajduje się w odkręcanym słoiczku o pojemności 100 ml. Kosmetyk posiada dość gęstą, aksamitną konsystencję dzięki której łatwo się rozprowadza na twarzy.

Exfoliante está en un frasco con tapa con una capacidad de 100 ml. Cosmético tiene consistencia bastante espesa y por eso es fácil de extenderla en la cara.

Jego zapach do najpiękniejszych nie należy. Dla mnie pachnie zbyt mocno ziołami oraz kwasami.
Su olor no es muy bonito. Para mí , huele demasiado hierbas y diferentes ácidos.

Jest to produkt, który zasłynął swoją delikatnością i skutecznością. Doskonale oczyszcza i usuwa martwy naskórek. Buzia po jego użyciu jest gładka i przyjemna w dotyku. Peeling rozjaśnił drobne przebarwienia. Nie podrażnia i nie wysusza. Delikatnie szczypie, gdy się go nakłada na drobne ranki. Jest stworzony dla mojej cery. Jedynym minusem jaki tu widzę jest wysoka cena. Za słoiczek o pojemności 100 ml trzeba zapłacić w granicach 70-80 zł.
Es un producto que se hizo famoso por su suavidad y eficacia. Perfectamente limpia y elimina la piel muerta. Cara después de su uso es suave y agradable al tacto. Exfoliante aligera muy bien decoloraciones. No irrita y no se seca. Pellizca suavemente cuando se lo aplica a las heridas menores. Está ideal para mi piel. El único inconveniente que veo aquí es el alto precio. Por el frasco de 100 ml hay que pagar alrededor de 70-80 zł.
 
Jestem pod jego ogromnym wrażeniem. Wszystkie miłośniczki peelingów enzymatycznych będą nim oczarowane.

 Estoy muy impresionada con su efecto. Todos amantes de exfoliantes enzimáticos también estarán encantados con él.

Co sądzicie o kosmetykach ORGANIQUE? Znacie powyższy peeling?
¿Qué pensáis de los cosméticos ORGANIQUE ? Conocéis este exfoliante enzimático?

44 komentarze:

  1. Lubię enzymatyki, lubię też kosmetyki Organique, dlatego chętnie wypróbowałabym ten peeling.
    P.s. Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz bardziej przekonuję się do peelingów enzymatycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tomo nota, me gustan este tipo de exfoliantes. Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  4. I will want to try it great review.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam na niego ogromną chrapkę:) Jak wykończę serum złuszczające z Biodermy, to może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. on też szczypie jak nie ma ran, ale mimo to jest genialny! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. on też szczypie jak nie ma ran, ale mimo to jest genialny! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. seems great dear
    xoxo
    happy week end

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym ten peeling przetestowala z Organique świetny słoiczka wygodne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze takiego rodzaju peelingu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wielką przyjemnością go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gdyby nie cena to skusiłabym się na niego, ale niestety aktualnie mnie nie stać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam go! jedynie ten zapach bym zmieniła ;)
    ale działanie wynagradza wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to mój ukochany peeling zwalczający pryszcze w ekspresowym tempie. Uwielbiam go :) a przy tym jest wydajny - używam go od pół roku i chyba jeszcze z pół słoika mam

    OdpowiedzUsuń
  15. Qué buenísima pinta, los enzimáticos suelen ser una opción muy efectiva para una exfoliación profunda y no agresiva. BESOS!

    OdpowiedzUsuń
  16. Opis bardzo zachecajacy, tylko ta cena lekko odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. produkty tej firmy strasznie mnie intryguja :) bede musial w koncu cos kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Se nota que te ha impresionado el producto!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. Jolin, q buena pinta tiene

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Não conheço essa marca, mas me pareceu muito boa. Gostei da consistência, parece-me bem cremoso, perfeito para usar após o verão.
    Beijo querida e um lindo final de semana,
    Denise - dojeitode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dopiero rozpoczynam swoją przygodę z Organique od mlecznego peelingu do ciała. Jest rewelacyjny, bo drobinki dobrze się trzymają skóry i mogę nimi wykonywać masaż aż do ich rozpuszczenia. Nie ma problemu ze spadaniem drobinek do wanny, co zdarzało mi się z innymi peelingami. Jestem zachęcona i po głowie chodzą mi maski algowe i glinki oraz właśnie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie prezentuje się ten peeling, czuje się nim skuszona :)
    Nawet ten zapach jestem w stanie mu wybaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Very interesting peeling! I'd love to try it))
    Thanks for sharing:)

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę kupić jakiś fajny peeling. Może to byłoby to? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Same pozytywne opinie o nim czytam :) Bardzo mnie kusi, ale mam Dermedic, który dopiero co otworzyłam...

    OdpowiedzUsuń
  26. Do tej pory najlepszy peeling jaki używałam. Faktycznie nie podrażnia, co dla mnie jest dużym plusem bo mam wrażliwą cerę. Jest drogi ale jak dla mnie wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej, mam wielka prosbe czy moglabys poklikać w linki sheinside na moim blogu? To dla mnie ogromnie wazne, odwdziecze sie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nice :)

    http://trapeziovermelho.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  29. Awesome blog! Super liked it
    I'm following you on blogloving

    http://www.bloglovin.com/blog/11069387

    OdpowiedzUsuń
  30. Olá, fico feliz que tenha gostado do meu blog e já estou te seguindo também.
    Adorei a dica e o blog parabéns!
    http://coisas-doacaso.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  31. Obrigada pelo comentário!
    beijos

    www.izabellagrimaldi.com

    OdpowiedzUsuń
  32. miałam kiedyś maseczke z ziaji z enzymatycznym i była swietna
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. 0hhh interesante peeling me gustaría tenerlo ,abrazos

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)