LoveBox - lutowe Shiny

2/16/2014 , , 60 Komentarz

Lutowy Shiny jak sama nazwa wskazuje Love Box przyszedł do mnie 14 lutego. Znalazłam w nim aż 4 pełnowymiarowe produkty. Szata graficzna została zaprojektowana z myślą o święcie zakochanych. Chcecie zobaczyć jakie kosmetyki będę mogła wypróbować w tym miesiącu? Zapraszam!

El Shinybox de febrero como el nombre sugiere vino a mí en el día del amor - el 14 de febrero. Dentro encontré hasta 4 productos de gran tamaño. El diseño gráfico ha sido diseñado especialmente para día de enamorados. ¿Quieres conocer cuales cosméticos voy a probar durante este mes? Te invito !

Jakiś czas temu miałam dostać do testów wielofunkcyjny krem CC od Bielendy. Czekałam, czekałam i czekałam...aż przyszło lutowe Shiny. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi u mnie pierwszy na rynku polski CC krem. Myślę, że możecie się spodziewać osobnej recenzji na jego temat.
 
Hace un tiempo tuve la oportunidad de probar crema CC de Bielenda. Esperé, esperé y esperé ... hasta que llegó el Shiny febrero. Estoy muy curiosa y quiero probar por primera vez  la crema CC que fue producida por mercado polaco. Creo que podéis esperar una rese
ña
independiente sobre ella.
Po raz pierwszy trafił w moje ręce tusz wydłużający-podkręcający firmy JOKO. Jak się sprawdzi? Czy zachwyci mnie na tyle, że wypróbuję inne maskary tej firmy?

 Por primera vez llegó a mis manos tinta de empresa JOKO . ¿Cómo se comprueba ? ¿Me impresiona tanto que voy a probar otras mascaras de esta empresa?

Naturalny olejek do masażu i kąpieli - Jestem ogromną miłośniczką takich aromatycznych dodatków.
 
Natural aceite de masaje y baño - Soy adicta de cosméticos aromáticos para baño.

3 różne maseczki błotne, które zaskoczyły mnie swoją ceną. Cudów na pewno nie powodują, ale chętnie dam szansę jednej z nich.
 
3 máscaras diferentes de barro que me sorprendieron con su precio. Milagros ciertamente no hacen pero estoy dispuesta a dar oportunidad a una de ellos.

Ostatni kosmetyk walentynkowego Shiny to spray do włosów, który ma dodać im objętości. 

Última cosmética de LoveBox es un spray para cabello que da volumen.

Co sądzicie o kosmetykach z lutowego Shiny?
Qué opináis sobre cosméticos de Shiny de febrero?

60 komentarzy:

  1. Przyznam że mnie ta zawartość szczególnie nie zainteresowała. nic nie wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi spodobał się najbardziej CC krem Bielendy :)

      Usuń
  2. A mnie się bardzo podobają zdjęcia!! To prawdziwe tło, czy dodane w programie graficznym?

    OdpowiedzUsuń
  3. Me gustan los productos!
    Saludos,

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm... jak dla mnie to mało interesująca zawartość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogli się trochę lepiej postarać, bo jestem zawiedziona tymi maseczkami :)

      Usuń
  5. Ciekawe, jak spisze się tusz oraz krem CC :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam jeszcze okazji wypróbować CC kremu ;) Chyba naskrobię osobną recenzję na jego temat ;)

      Usuń
  6. Wydaje mi się, że glossybox w tym miesiącu był lepszy :) tzn. mnie się bardzo spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam glossybox z tego miesiąca i mnie zachwycił ;) spisali się na medal!

      Usuń
  7. niestety, ale te pudełko nie udane...

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Noe me gusta. Sólo crema CC me impresiona :)

      Usuń
  9. Hello from Spain: great products.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałam ten krem z bielendy i trochę się go boję;) Fajne zdjęcia i zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie identyczne właściwości jakie ma BB krem ;) Nie ma czego się bać ;)

      Usuń
  11. Jestem ciekawa tego kremu CC, zobaczymy jak się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) chcę go przetestować jak najszybciej ;)

      Usuń
  12. Mam zielony CC krem, ciekawe jak ten u Ciebie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice products.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. las mascarillas de barro me encantan!!!!

    BESOS, REBECA
    http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem bardzo słabe pudełko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim też :) Mogli się lepiej postarać :)

      Usuń
  16. Nos gustan los productos!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Loved the post hun xoxo
    www.indianbeautyzone.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing blogg<3 I would be so happy if you could follow me back on GFC ღ Keep blogging! xxpeach

    http://momomoworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Na walentynki spodziewałam się innej zawartości.

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepsze w lutowym Shiny Boxie jest wygląd pudełka :) A zawartośc jakaś taka bez polotu. Tusz Joko? Kupie w pierwszej lepszej drogerii, maseczki błotne sprawiły że na twarzy miałam pożar. Przyda mi sie jedynie lakier (do torebki) i ten balsam Bielendy.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tusz Joko zbiera same fatalne opinie :( Beznadziejny Shiny

      Usuń
  21. No ciekawa jestem tych maseczek. Daj znać jak się sprawdziły:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ma che box carina!!!*_*mi incuriosicono questi prodotti...^_^

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem ciekawa zawartość, ciekawa jestem jak będzie się sprawował tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Looks like some nice products =)

    OdpowiedzUsuń
  25. hello dear. you have very nice blog. I love it <3
    tell me what about follow each other, I always follow back so let me know (>‿♥)
    xoxo from Spain
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  26. não conheço os produtos, mas parecem interessantes...
    Beijo querida e boa semana,
    Denise - dojeitode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. mnie jakoś ani shiny ani glossy nie interesuja ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten CC krem mnie mocno zaintrygował :-) Ja zatrzymałam się chyba na średniowieczu, bo używam cały czas BB ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie mam zaufania do tego typu prezentów :)

    aleksaa007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Gorgeous blog. These products look so nice! I’d love for us to keep in touch via bloglovin’, GFC, or Instagram! Let me know on my blog, I’ll be sure to follow back!

    s a r t o r i a l d i n e r
    Instagram @ sartorialdiner

    OdpowiedzUsuń
  31. Parece una cajita llena de productos de utilidad y calidad. Fantástico.

    OdpowiedzUsuń
  32. love beauty products! this one looks pretty fun!

    http://spinning-threads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. zaciekawiłaś mnie tym kremem CC ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Daj znać jak sprawdzi się krem CC z bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oh what do you guys know? I thought it was cute!

    Wanna follow eachother on bloglovin? let me know!

    www.unholystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. cute, my dear *_*

    Wish you a wonderful weekend,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  37. Nic interesującego jak dla mnie. Odwiedź mnie - http://to-i-owo-urodowo.blogspot.com/. Aśka

    OdpowiedzUsuń
  38. Nic dla siebie nie widzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I'm following you know sweetie :)

    Kisses,
    inspiringfreedom.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  40. Lovely post:)! Defenitly love your blog<3!!!
    Melle

    http://melle-loves-fashion.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  41. retribuindo sua adorável visita, seu pedido foi para mim agradável e prazeroso pois me deparei com um canto que as mulheres não resistem, eu então, nossa amei seu canto, formidável, sucesso e um excelente feriado.
    http://liuartescia.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)