Paczka z nowościami od Pań Erisek

Wczorajszy dzień zaczął się dla mnie fantastycznie. Z samego rana otrzymałam ogromną paczkę od wspaniałych Pań Erisek. Jestem bardzo mile zaskoczona. Chcecie zobaczyć jakie nowości od Lirene, Pharmaceris oraz Under Twenty trafiły w moje ręce? Zapraszam ;)

Ayer comenzó para mí fantástico. Por la mañana recibí un enorme paquete de las Señoras maravillosas "Erisek". Estoy gratamente sorprendida. ¿Quieres ver nuevos cosméticos de Lirene, Pharmaceris y Under Twenty que he recibido últimamente? Os invito a leer ;) 

Co oprócz kosmetyków znalazłam w paczce?
Que además de los cosméticos he encontrado en el paquete?

Śliczną torbę
Muy bonita bolsa
Fartuszek do tworzenia różnych mikstur kosmetycznych bądź też płaszcz przeciwdeszczowy. Nie jestem tego pewna. Jak sądzicie? Na co Wam to wygląda?

Delantal para crear diferentes pócimas cosmética o impermeable. No estoy segura de esto. ¿Qué pensáis? ¿Qué te parece?
Bardzo dziękuję Pani Ani i Pani Magdzie za tak wspaniałą niespodziankę :*
Muchas gracias Señora Anna y Señora Magda por tan maravillosa sorpresa: * 

Co mam wybrać w pierwszej kolejności do testów?
¿Qué eligir para primeras pruebas?
 

57 komentarzy:

  1. Alez mnie zazdrosc zzera, hehe :) swietna paczka, plus dla firmy, widac ze zalezy im na konsumentach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. biedny kurier/listonosz, tyle nosić... ;))) ale przesyłka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tych kremów last minute body bb :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paczka, czekam na recenzję podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tego...kiedy Ty to wszystko przetestujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paczka!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudna paczuszka, nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. na deszcz :) ja będe na rower ubierała albo jak z psem będe szła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wspaniałości ;) super produkty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej zaciekawił podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome products good post. Have a great weekend doll.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile dobroci! Widać, że panie się postarały:) Miłego testowania i czekam na recenzje:)

    Ps. Te małe różowe tabletki/ dropsy w słoiczkach mnie zaintrygowały... Wyglądają jak takie pudrowe cukierki z mojego dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo, jakie fajne "dary losu" :D

    OdpowiedzUsuń
  14. To płaszczyk przeciwdeszczowy:) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Same cudownosci :) Kiedys bardzo lubilam kosmetyki z Erisa :) Udanych testow zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajna paka ! :)

    zapraszam na miodowe czekoladki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana! nie mogę sobie wyobrazić gdzie mieścisz te wszystkie perełki! Ogrom! fantastyczne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello from Spain: you're lucky. Ms. Anna and Ms. Heather sent you a fabulous gift. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna paczuszka! Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. też dostałam, świetna przesyłka ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ah te Panie Eriski, chyba lubią rozpieszczać :) Z chęcią poczytałabym w pierwszej kolejności o podkładach, bo aktualnie poszukuję jakiś fajnych, i o kremie z Pharmaceris. Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna paczka, wszystko bym z ogromną chęcią przetestowała!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ótimos produtos nessa caixa!
    Beijo querida e bom final de semana,
    Denise - dojeitode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Qué de ositas, a disfrutarlas! Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie poczytam notki o produktach ;) ostatnia rzecz wygląda mi bardziej na płaszcz przeciwdeszczowy ;p
    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Great box! You will have a lot of work proving all these products!

    OdpowiedzUsuń
  27. Podkład Lirene to pierwszy, jaki używałam - do dzisiaj mam sentyment :) . Fartuch NASA :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, there are a lot of different products .. some very interesting ones... I have never heard of any of these names... they must only be in Europe :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice products.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Que buenos productos! besos

    OdpowiedzUsuń
  31. O woooow *.* Świetne nowości :) Udanych testów.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna paczka!
    Życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawiły mnie te Body BB - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo polubiłam peeling Lirene :) genialnie pachnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. madre mia que de cosas has recibido!!!

    BESOS, REBECA
    http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Super te nowości, tylko pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem bardzo ciekawa tego podkładu glam mat :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Beautiful!! Nice post, well done!
    kisses
    http://cyrilmakeup.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  39. Koniecznie czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  40. body bb!!! juz gdzies widzialam recenzje tego balsamu i wypadl pozytywnie. mozna te produkty juz kupic stacjonarnie? bardzo mnie interesuje ten body bb dla bladziochow! czekam z niecierpliwoscia! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)