Aromatyczna kąpiel z Lirene


Jestem wielką fanką aromatycznych żeli pod prysznic, które idealnie wpasowują się w moje potrzeby. Na wiosnę wybieram bardzo słodkie zapachy, które zawsze poprawiają mi nastrój. Ostatnio za sprawą Lirene miałam okazję odkryć dwa nowe otulające aromaty. Chcecie je poznać? Zapraszam do lektury.

Soy gran fan de los geles de ducha aromáticos que están ideales para mis necesidades. En la primavera siempre elijo olores muy dulces cuales mejoran mi estado de ánimo. Recientemente, debido Lirene tuve la oportunidad de conocer dos nuevos aromas muy dulces. ¿Quieres  conocerlos? Te invito a leer!

 Miodowy nektar do ciała oraz migdałowe mleczko znalazłam w ostatniej przesyłce od Pań Erisek. Kosmetyki znajdują się w dużych plastikowych butelkach o pojemności 400 ml. Obie posiadają wgłębienie przy zamknięciu, dzięki czemu nie ma najmniejszych problemów z ich otwarciem.
Mały otwór butelki dozuje odpowiednią ilość produktu. Nie ma tu mowy o wylewaniu się mleczka.

 Néctar de miel y crema corporal de almendras encontré en el último paquete con cosméticos de marca Dr. Irena Eris. Ambos son en botellas grandes de plástico de 400 ml. Son muy fáciles de abrir.
Pequeño agujero en la botella dispensa la cantidad correcta de producto. La leche no se vierte a manos.
Miodowy nektar

Może mam dziwny węch, ale nie wyczuwam w nim miodu. Pachnie bardzo słodko, ale wanilią z odrobiną pomarańczy. Zapach kojarzy mi się ze świeżą waniliową chałwą. Zaskoczył mnie swoim przytulnym i słodkawym aromatem. W mgnieniu oka rozchodzi się po całej łazience. Nie utrzymuje się zbyt długo na skórze.

 Néctar de miel

Tal vez tengo un olor extraño, pero no siento en este producto la nota de la miel. Huele muy dulce, pero de vainilla con un toque de naranja. El olor me recuerda a un halva vainilla fresca. Él me sorprendió con su cálido aroma dulce. En un abrir y cerrar de ojos se propaga por todo el cuarto de baño. No permanece durante mucho tiempo en la piel.
Migdałowe mleczko

Przypadło mi do gustu w mniejszym stopniu. Nie czuję tu wielkiej słodkości. Owszem mleczko pachnie migdałami, ale jest to bardziej ostrzejsza nuta. Spodziewałam się czegoś więcej.

La leche de almendras

No me gustó mucho. No siento una gran dulzura aquí. Sí loción huele a almendras, pero es la nota muy dura. Esperaba algo más...

Oba żele posiadają kremową, dość gęstą konsystencję. Dobrze się pienią i dzięki temu do umycia wystarczy ich mała ilość. Nie wysuszają skóry.

Ambos geles tienen una consistencia cremosa y bastante gruesa. Una pequeña cantidad es suficiente para limpiar todo cuerpo. No secan la piel. 
Producent zapewnia, że żele nadają się do wszystkich typów skóry. Za butelkę kosmetyku trzeba zapłacić w granicach 13 zł. Na rynku dostępny jest też krem waniliowy, którego nie miałam okazji wypróbować i nie mam pojęcia jak pachnie.

El fabricante garantiza que los geles son adecuados para todo tipo de piel. Por una botella hay que pagar alrededor 13 zł. En el mercado también hay una crema de vainilla, que no tuve la oportunidad de probar y no tengo ni idea como huele. 

Znacie nektar i mleczko pod prysznic Lirene? Którą wersje zapachową chciałybyście spróbować?

Conoces el néctar y leche de ducha Lirene? ¿Qué versiones de la fragancia te gustaría probar?

45 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze produktów do ciała z Lirene;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam to migdałowe mleczko i nie byłam zadowolona :/ Zapach był bardzo przeciętny i przesuszało mi skórę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Migdałowe też mi nie przypadło do gustu :( Ten zapach nie przypomina ani trochę migdałów.

      Usuń
  3. również stawiam na aromatyczne żele, bo jak żel nie pachnie, to nie ma tej przyjemności podczas kąpieli. Jednak ja wybieram bardziej owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skutecznie mnie od nich przekonałaś :) Mam ochotę na wersję miodową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie polecam wersję miodową :) Zakochasz się w jej zapachu :)

      Usuń
  5. Nice honest review.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji, ale z chęcią wypróbowałabym ten miodowy nektar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Miodowy ma cudowny zapach ;)

      Usuń
  7. Tanto el de miel como el de almendras probablemente me gustarían mucho, a mi también me encanta tener geles más especiales para hacer de la ducha un gusto.
    BESOS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Estoy segura que estos geles te gustarían mucho. El gel de miel huele increíble! Besos

      Usuń
  8. jeśli miodowy pachnie waniliowo albo chałwowo, to na pewno by mi się podobał ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego mi się bardzo spodobał :) Ten zapach jest przesłodki :)

      Usuń
  9. I chose the honey one! And I like very much your new blog look! Kisses!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also :) The honey is the most beautiful! :)

      Usuń
  10. Looks like a great product!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No los conocía,pero está muy bien saber tu opinión. Gracias!

    OdpowiedzUsuń
  12. I jeden i drugi pachną świetnie, bardzo się z nimi polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam już wiele pochlebnych opinii,czas zatem na mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za migdalowo-miodowo-mlecznymi zapachami:///

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Parece ser muito bom.
    Volte sempre em meu blog, obrigada pela visita. Seguindo de volta :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja dopiero będę się za nie brała:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na twoją recenzję ;)

      Usuń
  18. Não conheço a marca, mas deve ser ótimo.
    Bjo
    http://pintandoavaidade.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely post!! Would you like to follow each other? Please let us know
    a beautiful maison
    fb/abeautifulmaison

    OdpowiedzUsuń
  20. kąpiele uwielbiam tak jak wszystkie dodatki do nich, ale za Lirene nie przepadam więc na pewno się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Looks like a great product and the package is so pretty too! Love to smell.. xo akiko
    Style Imported

    OdpowiedzUsuń
  22. Sounds like a great product! x

    New post on:
    www.tuttifruttibyam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Sadly don't understand but the photos are really nice :) Lovely post, amazing blog! Thanks for visiting my blog and commenting, returning the support here!

    http://thefacelessstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. dawno mnie tu nie było! A wygląd bloga ulegl takiej zmianie ;) i do tego jak tu teraz łaaadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Cieszę się, że Ci się podoba ;)

      Usuń
  25. miodowy nektar mnie w sobie rozkochał <3 uwielbiam te żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  26. This product looks fabulous! Also your blog is really lovely, would you like to follow each other? My blog is http://dreamlovelivefashion.blogspot.co.uk/ if you do decide to follow, leave me comment so I know to follow your blog as well :) Keep in touch! Eleanor xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)