Kwietniowe Shinybox Fit and Shape

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zawartość kwietniowego Shinybox Fit and Shape. Jak widzicie temat pudełka idealnie pasuje do obecnej pory roku. Wszyscy na wiosnę zaczynamy bardziej intensywnie przygotowywać nasze ciało na nadejście lata. Zapraszam!

Hoy me gustaría  mostraros el contenido de la edición Shinybox de abril "Fit y Shape". Como se puede ver el tema de esta caja es adecuado para actual temporada . Todo el mundo durante la primavera comience a preparar su cuerpo para el verano. Os invito !

Kwietniowe pudełko zostało wyprzedane na krótko przed wysyłką. Jego zawartość średnio mi przypadła do gustu.  Liczyłam na porządne i pełnowymiarowe kosmetyki antycellulitowe znanych marek, ale się ogromnie rozczarowałam. Osoby, które kupiły Shiny w ciemno, nie znając jego zawartości też pewnie liczył na prawdziwy hit i są zawiedzione.

Caja de abril ha sido vendida por un corto tiempo antes de su envío. Su contenido no me gustó mucho . Tenía la esperanza que dentro de ella encontrara algunos cosméticos anticelulíticos de las famosas marcas pero me decepcione mucho. Clientes que compraron Shinybox no sabiendo que encontraran dentro probablemente se sienten decepcionados también.
1. Clarena - Diamentowy krem liftingujący 30ml 
1. Clarena - Diamond Crema Lifting 30ml
2. Donegal - Lakier do paznokci + naklejki (produkt pełnowymiarowy)
2. Donegal - Esmalte de uñas + stickers (producto del tamaño completo)

3. Mythos & Flax - Żel pod prysznic i gąbka antycellulitowa z Luffy 50ml
3. Mythos & Flax - gel de ducha y una esponja anticelulítico Luffy 50ml

4. Syis - Ampułka antycellulitowa 10ml
4.  Syis- ampolla anticelulítica 10ml

5. Rexona - Antyperspirant Aloe Vera (produkt pełnowymiarowy)
5.  Rexona - Desodorante Aloe Vera (producto de tamaño completo )
Dodatkowo w pudełku znalazłam krem Egyptian Magic.
Además en la caja encontré Egyptian Magic crema.

Najbardziej spodobał mi się krem liftingujący Clarena. Jestem ciekawa jak się sprawdzi. 
Nie podoba mi się, że do Shiny włożyli jedną ampułkę antycellulitową o pojemności 10 ml. Ciekawe jakie efekty można zaobserwować po takim użyciu? Dezodorant Rexony na pewno mi się przyda.

El producto lo que más me gustó es crema de CLARENA. Tengo curiosidad por cómo va a funcionar en la realidad. No me gusta que dentro la cajita ponen una ampolla de anti- celulitis con una capacidad de 10 ml. Me pregunto qué efectos pueden aparecer después del sólo uso? Desodorante de Rexona sin duda será útil para mí .

Co sądzicie o kosmetykach z kwietniowego Shinybox?
¿Qué piensas de los cosméticos de Shinybox de abril?

46 komentarzy:

  1. Również nie podoba mi się danie tylko jednej ampułki tym bardziej, że nie można jej nigdzie za bardzo przetransportować aby starczyła na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie zamawiam żadnych boxów, bo przeważnie nie wiadomo na co się trafi :) Ale też bym byłam najbardziej zadowolona z Clareny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie to pudełko zawiodło:( bo totalnie nie w temacie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakieś takie ubogie te pudełko jak dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie raczej nie zachwyca....mogła być lepsza zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak patrząc na to pudełko, to za wiele tam nie ma żeby cokolwiek pooceniać. Jedyne co mi się podoba to gąbeczka. Reszta jak dla mnie za mała, a reksona? Niby się przyda, ale to się na porządku dziennym kupuje, w markecie. Może jeszcze wkładki niech wrzucają.. ;)
    Jak dla mnie troche lipne, ale kartonik ładny :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem ciekawa tej naturalnej gąbki z żelem mythos, ale szkoda, że jest on taki mały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from Spain: interesting box, these products are very good .. We keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety zawartość niezbyt zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. The egyptian cream is amazing nice items you got dear.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post dear!


    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie popisali się... Bywało lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam go zamówić, ale cieszę się że w końcu się nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naive perhaps.. thought it was about fitness lol. Having of read your post do agree with your self about the products great honest post <3.


    MLFx | May la Faye

    OdpowiedzUsuń
  15. Viene muy completa ideal para empezar ya con el cuidado del cuerpo para ir a la playa bien guapa .
    Besos !!

    OdpowiedzUsuń
  16. średnio podoba mi się zawartość tego pudełka :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Se ven cositas muy chulas, saludos!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile właściwie płaci się za takie pudełko. Nigdy nie zamawiałam ale patrząc na zawartość w przyszłości raczej również nie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  19. średnio podoba mi się to pudełko ;/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Acho que vou querer uma caixa dessas hein !

    Beijos, @ThiffanyFontes
    thiffanyfontes.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny temat na pudełko fit na lato trzeba być:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kompletnie nie przypadło mi do gustu to pudełko, poza produktami Mythos... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawi mnie krem Egyptian Magic, duzo dobrego o nim czytalam ;) Pozostale kosmetyki rowniez srednio by mnie zadowolily, a ampulka 10 ml., to faktycznie lekka pomylka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale zmiany na blogu - dawno tu nie byłam. :)
    A co do kosmetyków to nawet fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice products!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Amiga que post maravilhoso amei.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post , adorei o post!
    kiss
    @angellribeiroo

    http://www.modaimagem.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  28. Me ha dado mucha curiosidad esa crema egipcia, es la primera vez que la veo.
    Las cosas para uñas y el anticelulítico me han gustado mucho.
    BESOS!

    OdpowiedzUsuń
  29. A mi jakoś wyjątkowo nie przypadł :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Lovely products ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Średnie to pudełko. Jakoś nie mogę się przekonać do takich form i dlatego nie zamawiam. Ale jeśli ktoś lubi, to czemu nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Menos mal que tú lo pruebas por nosotras y das tu opinión, yo me fio de tí!
    Feliz fin de semana

    OdpowiedzUsuń
  33. I would so love to try egyptian Magic !
    http://www.melolimparfaite.com

    OdpowiedzUsuń
  34. lakier i nalepki najbardziej mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  35. Espero que nos cuentes el resultado de la crema Clarena....
    Un beso

    http://cocoolook.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  36. I never tried these products!

    OdpowiedzUsuń
  37. faktycznie się nie popisali z zawartością :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. hey you ;9 thx for your lovely comment ;9 I´m following you now on bloglovin ;) very nice blog :D

    BUNTGEFLUESTER

    OdpowiedzUsuń
  39. Z tego boxa nie byłabym zadowolona dobrze, że się na niego nie skusiłam. Spodziewałam się czegoś lepszego w zawartości Fit & Shape :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Ciekawią mnie jedynie naklejki na paznokcie..

      Usuń
  40. Nie wiedziałam nawet, że shiny ma taką wersję pudełka. Nie byłabym zadowolona z zawartości :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)