Marcowe Shinybox

4/22/2014 , , 45 Komentarz


Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moimi wrażeniami na temat wiosennego Shinybox. Chcecie wiedzieć, czy kosmetyki, które znalazłam w środku nadają się na obecną porę roku? Przypomnę, że  marcowe pudełko “The Style Experience” jest efektem współpracy Shiny i Domodi.pl. Zapraszam do lektury!

Hoy me gustaría compartir con ustedes mis impresiones sobre el Shinybox de primavera . ¿Quieres saber si los productos de belleza que he encontrado dentro son adecuados para la actual temporada ? Recuerdo solo que esa caja de marzo "La Experiencia Style" es el producto de la colaboración entre Shiny y Domodi.pl . Os invito a leer !

1. Delawell - Zmysłowy scrub solny
Muszę przyznać, że jest to jeden z najlepszych peelingów jakie miałam okazję wypróbować do tej pory. Doskonale zdziera i robi to w sposób bardzo delikatny. Posiada przepiękny orzeźwiający zapach. Dzięki zawartości olejów makadamia i jojoba oraz masła shea doskonale nawilża i pielęgnuje. Skóra po zabiegu jest delikatna i przyjemna w dotyku. Jak najbardziej polecam!
 
1. Delawell - Sensual exfoliante de sal
Tengo que admitir que este es uno de los mejores exfoliantes que tuve la oportunidad de probar hasta ahora. Ideal elimina la piel vieja y hacelo de una manera muy suave. Tiene un hermoso aroma refrescante . Gracias a los aceites de macadamia y jojoba y manteca de karité hidra y nutre. La piel después del tratamiento es suave y agradable al tacto. Absolutamente lo recomiendo!
2. Paula's Choice - Skin Perfecting 2% BHA Liquid
Jest to moja pierwsza przygoda z kwasem. Nigdy nie mogłam się jakoś do nich przekonać. Czasem jednak warto przełamać swoje obawy. Kosmetyk używałam przez ok. 2 tygodnie i nie zauważyłam żadnej zmiany. Producent obiecuje wyrównanie kolorytu skóry oraz jej wygładzenie. Odstawiłam i raczej do niego nie wrócę.

2. Paula's Choice - Skin Perfecting 2% BHA Liquid
Esta es mi primera experiencia con el ácido. Nunca he podido convencer de ellos. A veces , sin embargo , vale la pena romper sus preocupaciones. Cosmético utilicé durante 2 semanas y no observé ningún cambio. El fabricante promete indemnizar tono de piel. Lo tiré y preferiría no volver a él.

3. Balnekosmetyki Malinowy Zdrój - żel do twarzy
Żel posiada rzadką konsystencję. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować kosmetyki tej marki. Jest to pierwszy raz, który okazał się być całkiem udany. Doskonale oczyszcza cerę i przede wszystkim jej nie podrażnia. Radzi sobie nawet z lekkim makijażem. Nie wysusza i jest bardzo wydajny. Jestem pewna, że na jednej butelce się nie skończy.

3. Balnekosmetyki Malinowy Zdrój - gel facial
El gel tiene una consistencia fina . No he tenido la oportunidad todavía de probar cosméticos de esta marca. Esta es la primera vez que es muy exitosa. Perfectamente limpia la piel y sobre todo no la irrita. Desmaquilla un ligero maquillaje. No seca y es muy eficiente. Estoy segura que compro más botellas.
4. Bioderma - Sebium Pore Refiner Krem
Bioderma jest jedną z najlepszych marek dermokosmetyków. Sama jestem ogromną fanką płynów micelarnych tej firmy, które są ukojeniem dla mojej cery. Byłam bardzo zadowolona, ze wreszcie mogłam przetestować Sebium Pore Refiner Krem. Dobrze nawilża i matowi, ale na bardzo krótko. Spodziewałam się, że taki efekt będzie się utrzymywał przez cały dzień, a tu maksymalnie 4 godziny. Pod tym względem krem mnie rozczarował. Nie zapycha i nie podrażnia.


4. Bioderma - Sebium Pore Refiner
Bioderma es una de las mejores marcas dermocosméticas. Yo mismo soy un gran fan de sus aguas micellares que son ideales para mis necesidades. Deja en la piel un aspecto mate y aterciopelado. Sí minimiza el aspecto de los poros ligeramente. Este producto es de tratamiento por lo que para ver resultados óptimos tenemos que esperar un tiempo, pero sí tiene una acción alisadora inmediata. No irrita.
5. Orginal Source - żel pod prysznic
Jestem wielką fanka żeli pod prysznic OS. Żel posiada intensywny i soczysty zapach ananasa. Używając go pod prysznicem czuję się jakbym wąchała świeży i dopiero co wyciśnięty sok z tego owocu. Dobrze myje i nie wysusza skóry. Bardzo go polubiłam.

5. Orginal Source - gel de ducha
Soy adicta de los geles de ducha OS. El gel tiene un olor muy fresco de piña. Usándolo durante ducha me siento como me olía fresco y recién exprimido el jugo de esta fruta. Lava bien y no seca la piel. Me gusta mucho.
6. Organique - biała glinka
Uwielbiam glinki. Mam słabość do zielonej, ale od czasu do czasu przerzucam się na inne.  Biała glinka Organique doskonale oczyszcza, wygładza oraz absorbuje nadmierną produkcję sebium. Wszystkie miłośniczki glinek będą nią zachwycone.

6. Organique - arcilla blanca
 Me encantan las arcillas. Soy fan de la arcilla verde pero a veces me gusta probar otras. Arcilla blanca Organique limpia perfectamente, alisa y absorbe el exceso de producción Sébium. Todas entusiastas de arcillas estarán encantadas con ella.

Uważam, że marcowe pudełko jest jednym z lepszych, które miałam okazję przetestować. Twórcy Shinybox tym razem się postarali, aby pudełko trafiło w gust każdej kobiety. Kosmetyki doskonale nas przygotowują na wiosnę.

Creo que la caja de Marzo es una de las mejores que he tenido la oportunidad de probar. Creadores Shinybox esta vez trataron de crear una caja al gusto de cada mujer. Cosméticos nos preparan muy bien para esta primavera.


Znacie powyższe kosmetyki? Co sądzicie o marcowym Shiny?
Conoces estos cosméticos? ¿Qué piensas sobre Shinybox de marzo?

45 komentarzy:

  1. Rzeczywiście to pudełko nie wyglada tak złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marcowe pudełko jak dla mnie bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też ;) Gorzej z kwietniowym...

      Usuń
  3. Obrigada pela visita. Já estou seguindo aqui também.
    beijos

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten krem z Biodermy, jak Ci nie pasuje to ja chętnie go przygarnę, ubolewam, że to miniaturka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten krem średnio działa :( Liczyłam ,że zwęży pory i nie widzę żadnych efektów po 2 tygodniach stosowania :(

      Usuń
  5. bardzo fajna zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pudełko,podoba mi się
    pozdrawiam ciepło


    OdpowiedzUsuń
  7. Cool box doll.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Udane pudełko! gdybym byla subskrybentką na pewno byłabym zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz pierwszy prawie wszystkie kosmetyki przypadły mi do gustu i wypadły całkiem dobrze ;)

      Usuń
  9. Podoba mi się zawartość tego pudełeczka, naprawdę się im udało. Najchętniej bym przetestowała białą glinkę z Organique. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna! Jedna z najlepszych glinek jaką używałam do tej pory ;) Na początku byłam do niej trochę sceptycznie nastawiona :)

      Usuń
  10. Viene muy bien la cajita: el exfoliante, el gel de ducha y la mascarilla me parecen muy tentadores. Y el producto de Bioderma lo usé una temporada y me vino muy bien.
    Un besazo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si esta cajita es muy buena ;) Producto de Bioderma me vino así así.

      Usuń
  11. Kupiłabym choćby ze względu na glinkę z Organique ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po jej przetestowaniu też bym zainwestowała w marcowe Shiny nawet tylko dla samej glinki ;)

      Usuń
  12. Gracias por la revisión!!
    No conocía estos productos, pero justo estoy buscando algo nuevo y el exfoliante de sal me ha llamado mucho la atención, es muy complicado encontrara exfoliantes buenos! Gracias por la info :)
    Ya te sigo también en face y en twitter (espero que me sigas de vuelta)
    Besos

    http://alissagromova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si tienes toda razón que es muy dificil encontrar buen y muy fuerte exfoliante ;)

      Usuń
  13. swietne rzeczy, sama bym je z checia przygarnela ;) !
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. the pineapple body wash sound amazing

    OdpowiedzUsuń
  15. Estoy flipando de todo lo que contiene esta cajita!!! Supongo que no enviaran a España no?

    Puedo preguntarte cuanta cuesta?

    ¡Besos!


    ¡SORTEO en el blog! Lauraherder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cuanta 49 zł ;) Aqui tienes su pagina http://shinybox.pl/

      Usuń
  16. Miałam kiedyś krem do twarzy Balneokosmetyki - polubiłam go. Z tym żelem jeszcze do czynienia nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonałam się do ich firmy i będę chciała wypróbować jakiś ich krem ;)

      Usuń
  17. Gros bisous à vous... jolie publication pleine d'intérêt.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne produkty w tym miesiącu, a samo pudełeczko takie wiosenne :) do mnie własnie dziś dotarła różowa glinka, a też zazwyczaj jestem wierna zielonej :) zobaczymy jak ta się spisze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowej jeszcze nie próbowałam ;) Jestem ciekawa jak się sprawdzi. Czekam na recenzję.

      Usuń
  19. El exfoliante de sal se ve genial! Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  20. Não conhecia esses produtos, e eles parecem ser ótimos!
    Beijinhos!!!
    Blog Larissa Mascarenhas

    OdpowiedzUsuń
  21. Loved the post. Products do not know, but I think are good. Thanks for your visit on my blog. http://modaeexcelencia.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely products ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy trzeba się jakoś zapisać, żeby dostać takie 'pudełko szczęścia'?
    Dzięki za wizytę :) fashionfascinate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz je zamówić na stronie http://shinybox.pl/ :) Można zamawiać pojedynczo pudełka bądź wykupić pakiet na kilka miesięcy :)

      Usuń
  24. To pudełko jest świetne, szkoda, że cały nakład jest już wyprzedany :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :( Kwietniowe jest jeszcze tylko dostępne.

      Usuń
  25. Uwielbiam samego ananasa i już mam na oku żel pod prysznic OS. Chyba będzie faworytem na równi z kokosową wersją :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Loved your visit to my blog, it's an honor!
    I like yours too, love makeup products and corpo.Nós women need to take good care of our skin.
    a kiss

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)