Smokey eyes z fioletową nutą (tutorial)


Dzisiaj znalazłam czas (wreszcie), aby zaprezentować Wam najnowszy tutorial makijażu z użyciem paletki Sleek Vintage. Zapraszam na smoky eyes z fioletową nutą.

Hoy he encontrado el tiempo (por fin) para presentaros la última tutorial de maquillaje con la paleta Sleek Vintage. Os invito a los ojos ahumados con un toque de color púrpura.

Makijaż jest dość prosty i jestem pewna, że uda się go wykonać każdej czytelniczce. Wykorzystałam głównie odcienie fioletu, czerń oraz perłowy srebrny.

El maquillaje es bastante fácil de hacer. Estoy segura que cada de vosotras puede hacerlo sola. He usado tonos violetas, negros y sombra de plata.
Zaczęłam od podkreślenia łuku brwiowego białą kreską. Następnie rozprowadziłam ją dokładnie palcami.
Inicie el maquillaje y debajo de las cejas apliqué lápiz blanco. Luego lo difumine con los dedos.
Całą powiekę górną oraz dolną aż do samego załamania podkreśliłam czarnym ołówkiem.
Después hay que delinear todo el ojo con un lápiz negro.

Poza kontur czarnej kredki nałożyłam cień A Vow in Venice.
Siguiendo el contorno de lápiz negro sombra púrpura / violeta  A Vow in Venice.

Rozblendowałam go z pomocą cienia Pretty in Paris.
Luego esfumé esta púrpura con la sombra Pretty in Paris.
Zewnętrzny kącik podkreśliłam czarnym cieniem Love in London. Czerń musi być wtopiona w fioletowo-srebrny odcień.
Entre sombras Pretty in Paris / A Vow in Venice apliqué opaca sombra negro (para diluir la división causada por el lápiz). También apliqué la misma sombra (Love in London) cerca de las pestañas inferiores.

Na ruchomą powiekę zaaplikowałam cień Marry in Monte Carlo.
En el párpado móvil apliqué una sombra de ojos de color púrpura brillante - Marry in Monte Carlo

Blisko dolnych rzęs od wewnętrznego kącika do środka (zaraz pod cieniem A Vow in Venice) nałożyłam cień Honeymoon in Hollywood.

Cerca de las pestañas inferiores desde el ángulo interno hasta el centro (debajo de la sombra A Vow in Venice) apliqué  la sombra Honeymoon in Hollywood.

Wewnętrzny kącik oka podkreśliłam przy pomocy wacika perłowym srebrnym cieniem Pretty in Paris.
En la esquina interna apliqué sombra brillante Pretty in Paris.

Na sam koniec tusz do rzęs i gotowe!
 Por fin máscara de pestañas y listo!

81 komentarzy:

  1. Nice make up, too bad I can't understand anything. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You have translate on the right ;) Thanks ;)

      Usuń
  2. Beautiful color great job.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny fiolecik naprawdę ładnie podkreśliła oko,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogolnie nie przepadam za fioletami, ale makijaz bardzo ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Qué bonito y elegante te ha quedado, me encanta el tutorial!
    BESOS!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kolorki ;)
    osobiście mi takie nie pasują, ale u kogoś na oku bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Has usado unos de mis tonos favoritos! besos

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the eye makeup!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Preciosas estas tonalidades, saludos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violetas siempre me encantan en cada maquillaje ;)

      Usuń
  10. Hello from Spain: great tutorial. I like those tones makeup. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wygląda, bardzo lubię fioletowe cienie do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;) Fiolety są idealne na każdą okazję ;)

      Usuń
  12. Cudo! Do moich zielonych oczu pięknie by pasował taki make up :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podoba :)

      Usuń
  13. I love the eye look, it looks great! :)

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz piękne ciemne oczy! Podoba mi się ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. La sombra de ojos y el tutorial están muy bien. Gracias por compartir

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful and colourful pictures in your blog, I follow you!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny jest ♥ Chętnie bym się tak pomalowała!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie,ale pewnie znowu nie będę potrafiła odtworzyć :)
    ]Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem pewna, że sobie poradzisz ;)

      Usuń
  19. Pięknie! Uwielbiam fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie, choć dla mnie za błyszcząco wolę maty.

    OdpowiedzUsuń
  21. great make up !

    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely makeup!
    xoxo
    http://www.milanotime.net

    OdpowiedzUsuń
  23. ale ładnie :) Byłam w szoku jak zobaczyłam tą czarną kredkę na oku i po nałożeniu na nią cienia w ogóle go nie było widać :) Choć ja nie wiem czy bym sobie poradziła z takim makijażem, bo jestem trochę w tym lewa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna kredka jest bardzo dobra pod cienie ;) Robi podobny efekt jak baza ;)

      Usuń
  24. Bardzo ładny makijaż!
    Bardzo fajny blog, obserwuje i zapraszam do siebie, dziś post o tym jakiego kosmetyku używa mój jeż pigmejski :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Looks nice.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam fiolety! Makijaż jak najbardziej na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Adorei, tive que traduzir rs.
    Obg por visitar meu blog, o seu é lindo,
    Volte sempre.
    www;diariodefeminices.com
    seguindo de volta :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Very very beautiful!
    I love it!
    Kisses
    Ariadne
    www.apenastrespalavras.com.br

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful smokey-eyes! xx

    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hey beauty love your new post =) Keep posting .
    Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fiolet to mój kolor w makijażu więc będę musiała spróbować. Nie wiem, czy będę się dobrze czuła z tak wyrazistym makijażem - nie miałaś takich obaw?
    fashionfascinate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż jest dość wyrazisty, ale ja się w nim czuję bardzo dobrze ;)

      Usuń
  32. Hi! These are so interesting photos!!
    Thank you for coming my blog.And I'm follow you now!

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow cudowny makijaż :) Uwielbiam fiolety ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaki piękny makijaż! Bardzo podobał mi się twój blog widział? Duży buziak!

    http://meigamentesexy.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  35. Gente, que lindo. Fiquei babando pelo make.
    Beijos, chuchu ♥

    cerejices.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  36. Great tutorial and the result looks amazing :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Que make linda.
    Já estou seguindo.Beijos
    http://apensasrosa.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe to, muszę przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Love this so much! absolutely beautiful ;)
    Thanks so much for your lovely comment on my blog! just followed you back !
    Hope you're having a lovely Friday!xx

    ♥ ♡ ♥ ♡ Creme de la Chic ♥ ♡ ♥ ♡

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo oryginalnie i intensywnie, podoba się, podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Olá lindona tudo bem, seu blog ta lindo e linda make
    seguindo aqui pode retribuir??//
    beijinhos e bai bai
    http://dieinydicas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękny makijaż. Uwielbiam takie fiolety na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)