Balsam z mango Kojąca Regeneracja Lirene Youngy 20+

Owocowe balsamy Lirene są doskonałą propozycją na lato. Wszystkie miłośniczki słodkich zapachów będą nimi zachwycone. Możemy dokonać wyboru między jabłkiem, mango oraz oliwkami. Postawiłam na balsam z mango kojąca regeneracja. Jak wypadł? Zapraszam do lektury.

Lociones de fruta Lirene son una excelente opción para el verano. Todas entusiastas de olor dulce estarán encantadas con ellos. Tenemos una elección entre una manzana , mango y aceitunas. Probé loción de mango calmante. ¿Cuales propiedades tiene? Os invito a leer.


Balsam znajduje się w ogromnej butelce o pojemności 400ml. Jestem strasznie ciekawa na jak długo mi starczy. 
Bálsamo esta en una botella con un gran capacidad de 400ml. Tengo mucha curiosidad por cuánto tiempo va a acompañarme  durante mi cuidado diario.

Kosmetyk posiada piękny egzotyczny zapach mango, który utrzymuje się dość długo na skórze. Od razu przypadł mi do gustu. Nie wiem, czy próbowałyście innych propozycji Lirene z tej serii, ale dla mnie mango jest rewelacyjne. 

Cosmetico tiene un hermoso aroma de mango exótico que dura permanece durante mucho tiempo en la piel. Inmediatamente me enamoré. No sé si habéis probado otras propuestas Lirene de esta serie pero para mí, el mango es sensacional.

Podoba mi się fakt, że w swoim składzie posiada wosk z mango.
Me gusta el hecho de que en su composición tiene una cera con mango.

Balsam posiada delikatną konsystencję. Bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Nie pozostawia tłustego filmu na skórze, którego osobiście nie znoszę. Dość średnio nawilża. Od razu po aplikacji czuć duże nawilżenie, ale z czasem te uczucie mija. Z pewnością nie jest to kosmetyk dla osób zz bardzo suchą skórą, które potrzebują dużego nawilżenia. 

Loción tiene una textura suave. Muy bien se extiende y rápidamente se absorbe. No deja una película grasa sobre la piel cual personalmente no me gusta. Hidra medio. Inmediatamente después de su aplicación hidratación es muy alta , pero con el tiempo esta sensación pasa. Ciertamente, esto no es  cosmético adecuado para las personas con piel muy seca que necesitan una gran hidratación.
Jak już na początku wspomniałam ze względu na swoją pojemność balsam jest bardzo wydajny. 
Como ya he mencionado al principio bálsamo gracias a su capacidad es muy eficiente.

Cena: ok.17 zł
Precio: ok.17 zł

Próbowałyście już letnie balsamy Lirene? Co o nich sądzicie?
Habéis probado ya bálsamos para verano de Lirene? Qué piensas de este loción?

85 komentarzy:

  1. Przyznam,że nawet go nie widziałam w sklepie,tyle co z blogów się o nim dużo dobrego naczytałam.Obecnie mam z Lirene ten balsam z kawą i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kupić ten balsam Lirene z kawą, bo już jeden mi się skończył ;) Na lato jest idealny!

      Usuń
  2. I love this product though nt available here,, Thanks fr sharing the review xo
    http://natashabhatt.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You must looking for different pages where you can buy products Lirene ;)

      Usuń
  3. The product review sound amazing.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mango to zapach który kocham więc może i się kiedyś skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że będziesz zadowolona z tego balsamu :)

      Usuń
  5. Nie miałam chyba żadnego balsamu z Lirene, ale wydaje mi się że ten tutaj przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest świetny ;) Od razu pokochałabyś jego słodki zapach :)

      Usuń
  6. Que buena pinta tiene lo probare! besitos

    OdpowiedzUsuń
  7. Que buena pinta tiene lo probare! besitos

    OdpowiedzUsuń
  8. Algún día tienes que probarlo ;) Maravilloso!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello from Spain: great brand. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Lirene mam podkłady,które dosyć lubię :) Więc balsamy myślę też by mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam podkłady z Lirene, które bardzo lubię ;) Ostatnio z podkładu Pharmaceris przeszłam na podkład Lirene ;)

      Usuń
  11. Lirene oj juz dawno nic z tej firmy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miała go :)

    zapraszam na coś nowego- smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Qué buena pinta tiene!
    Me tienta mucho por lo que comentas del olor.
    Un besazo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Este olor es maravilloso ;) De verdad lo amo!

      Usuń
  14. Looks like a great product!
    Stop by sometime, Sarah x

    http://sarahamyruth.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tym produkcie sporo dobrego :)
    Jak uszczuplę moje zapasy to z chęcią się na ten balsam skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) Jestem ciekawa jak pachną inne wersje zapachowe ;)

      Usuń
  16. Thanks for your visit and comment! <3
    www.marthabalieiro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kusi mnie właśnie ze względu na zapach, więc może się skuszę, mimo średniego nawilżenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio nawilża, ale zapach ma przepiękny <3

      Usuń
  18. Nie miałam tego balsamu,ale uwielbiam mango :) Obecnie ma balsam brązujący z Lirene i jest świetny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się w niego zaopatrzyć, bo wykończyłam już jedno opakowanie :(

      Usuń
  19. Nice review dear......looks amazing.....xoxoxo....^_^

    http://mariahussain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapach kusi, ale obawiam się, że byłby za lekki, bo straszny ze mnie sucharek:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to na dobre nawilżenie z tym balsamem nie masz co liczyć :(

      Usuń
  21. Chętnie wypróbuję,szczególnie latem to super zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  22. właśnie przygotowuję o nim recenzję:)
    zapach fajny, choć nie taki typowo świeży

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh I would love to try this especially the mango one :) great review hun
    have a lovely day

    www.shaunasharp.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Me encanta el olor a mango, asi que lo probaré!
    Un beso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lo recomiendo :) Tiene maravilloso olor ;)

      Usuń
  25. Uwielbiam owocowe kosmetyki - muszę spróbować ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. będę musiała wypróbować ;))

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyznam, że Twój opis bardzo mnie zachęca do zakupu balsamu.

    OdpowiedzUsuń
  28. This is a lovely review. I have never seen this in my area. Now following via GFC. Would love it if we followed each other.

    www.fabulously-pink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam egzotyczne zapachy kosmetyków :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy będą kolejne wpisy?;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam wszystkich. Ostatnimi czasy przeglądałam strony związane z aukcjami i wpadłam na jedną z nich,
    w której zaciekawiły mnie małe ceny artykułów rtv/agd. Myślałam, że to scam ale wylicytowałam nowego laptopa(Samsunga) za 42zł.
    Jeśli chcecie kupić coś bardzoo tanio, zapraszam - http://tanieaukcje.com/p/6724e89a965911e491220025907bb422

    OdpowiedzUsuń
  32. It’s so beautiful and so interesting! I love this post!
    And already can’t wait to see the new one!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. nao conhecia, bom saber ;)

    bjs
    http://blogvidinhaminha.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nice post / Yhanks for sharing and have a nice sunday

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy jeszcze nie miałam balsamu z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapach musi być super;)
    Obserwuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. i love this production baby ^_^

    http://sekymorrison8.blogspot.mk/2015/08/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Não conhecia, mas adorei a dica!

    Beijo
    http://blogmacaverde.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  39. Interesting product. I'm your new GFC follower # 3460 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  40. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful

    OdpowiedzUsuń
  41. That sound good, would be well received by girls.

    http://evawangfamily.bcz.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  43. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. I adore this post! Hope you had an amazing Easter Sunday! Have a great new week.

    Style For Mankind
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak tylko widzę "zapach mango", to moje oczy zaczynają świecić :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Miałam (nie)przyjemność stosować. Zapach bardzo chemiczny, balsam klejący, rzadki. Nie polubiliśmy się, wolę droższą wersję Lirene (Dr Eris).

    OdpowiedzUsuń
  47. Balsam znam i chwalę :) Jeżeli chodzi o pielęgnację skóry zachwyciła mnie ostatnio również uzdatniona woda, uzdatniona przez filtr prysznicowo-kąpielowy z systemem kdf. Woda uzdatniona przez filtr nie zawiera w sobie już chloru i fluoru...które zwykle wysuszają skórę i włosy. U nas woda przefiltrowana przez filtr pomogła dziecku z AZS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://fitaqua.pl/produkt/filtr-prysznicowy/

      Usuń
  48. Super post, świetnie napisane!

    Zapraszam również do mnie kochana ;*

    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)