Le Grand Bleu Catrice


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać ostatnią zapowiadaną na lato kolekcję Catrice "Le Grand Bleu". Jest ona inspirowana kolorem morza i syrenami. Limitka ma pojawić się w sklepach na przełomie czerwca i lipca. Przyjrzyjmy się jej bliżej!

Hoy me gustaría mostraros la última colección  de Catrice prevista para verano "Le Grand Bleu". Está inspirada en el color del mar y las sirenas. Colección limitada aparezca en las tiendas a finales de junio y principios de julio. Echemos un vistazo!

 Niebieski czas. Delikatne pastele, lazur, magiczny turkus i ciemne morskie odcienie: tegoroczne lato w modzie koncentruje się na kolorze niebieskim. Niezliczone odcienie, chłodne i kojarzące się z morską tonią pojawiają się na międzynarodowych wybiegach w połączeniu z połyskującymi i opalizującymi tkaninami. Limitowana Edycja "Le Grand Bleu" by Catrice powstała z inspiracji ekstrawaganckimi sukniami couture. Catrice ego lata proponuje  produkty w odcieniach błękitu w połączeniu z miedzią i odcieniami różu. Mieniące się i metaliczne efekty są esencją tej edycji. W niebieską toń - Catrice.


La hora azul. Suaves tonos pastel, azul vibrante, mágico turquesa y azul marino: este verano la moda se centra en el color azul. Infinidad de matices del tono azul agua vienen juntos a las pasarelas internacionales con brillo, algunas veces incluso con matices iriscentes. Inspirados en los vestidos vaporosos, es como nace la Edición Limitada "Le Grand Bleu" de CATRICE. Durante Junio y Julio del 2014, te traerá los productos imprescindibles más bonitos para un aspecto increible. El color azul de modaa juego con el cobrizo y tonos rosados llenan esta colección de variedad. Acabados brillantes y metálicos son absolutamente imprescindibles en esta colección.


Eye Shadow Pen

Cień w kremie w postaci kredki bądź ołówka. Daje metaliczny efekt. 
Sombras en crema formato lápiz o jumbo. Dan efecto metálico.
C01 Black’s Pearl, C02 Underwater Laugh, C03 Mermaiday Mayday e C04 Mermaid It.


Eyeliner Pen

 Eyeliner w kolorze niebieskim.
Eyeliner en color azul.
C01 Entering Atlantis 

Crystal Lip Gloss
Półprzezroczysty błyszczyk z błyszczącym efektem.
Semitransparente con efecto brillante
C01 Black’s Pearl 


Matt Lip Cream
Matowa pomadka w pięknym czerwonym kolorze.
Labial de acabado mate en precioso tono rojo.
C01 Never leave coral reef 


Liquid Highlighter

Rozświetlacz z pędzelkiem.
Iluminador liquido con pincel.
C01 Black’s Pearl 


Nail Lacquer
C01 Underwater Laugh C02 Mermaiday Mayday C03 Bella Aquarella C04 Entering Atlantis 
C05 Mermaid 


Jak Wam się podoba ta limitka? Osobiście skusiłabym się tylko na matową pomadkę. 
¿Qué os parece? Me llamó atención labial de acabado mate.  

48 komentarzy:

  1. Nic nie wpadło mi szczególnie w oko, ale plakat promocyjny jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kolekcja dla mnie jest zdecydowania za słaba :(

      Usuń
    2. Dla mnie też nic wartego uwagi, tym razem ;)

      Usuń
  2. Niestety nic mi nie przypadło jakoś szczególnie do gustu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się spodobał rozświetlacz w pędzelku oraz lakier z drobinkami :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier z drobinkami też mi się spodobał :)

      Usuń
  4. Zdecydowanie moje klimaty!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że lubisz niebieskości :D

      Usuń
  5. De esta colección me atraen especialmente los esmaltes, son todos preciosos.
    Un besazo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si, a mi también me gustan mucho :)

      Usuń
  6. Nie wiem czemu,ale mnie akurat skojarzyła się raczej na zimę :( szczególnie jeśli chodzi o lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chłodne tony jak dla mnie ;)

      Usuń
  7. fajna kolekcja, w moich najbliższych drogeriach nie ma kosmetyków catrice niestety .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tylko w Naturze, albo w Hebe we Wrocławiu :D

      Usuń
  8. Hello! you have a beautiful blog! congratulations. I will follow you because I love the care of your body and I love having new products to try. Thank you!

    http://paolamariani.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio bardzo lubie Catrice i ta pomadka matowa to będzie coś na co będę się czaić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jest tak samo dobra jak matowe pomadki Essence :)

      Usuń
  10. They are to die for

    http://melange-boutique.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool product keep in touch.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają kredki do powiek, przyjemne, wiosenne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na pierwsze swatche tych cieni :)

      Usuń
  13. Muy bonitos colores!! me gusta todo menos el eye liner azul (por mi color de ojos)
    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajjj :) es lastima que en esta colección no hay eyeliner de color negro :(

      Usuń
  14. Hello from Spain: great proposals. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  15. They all look amazing...lovely packaging....xoxoxo...^_^

    http://mariahussain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. look beautiful
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  17. Los esmaltes se ven preciosos, saludos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. De verdad son muy bonitos :) Quiero todos!

      Usuń
  18. Jestem ciekawa tych cieni w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;) Jeszcze takich nie miałam ;D

      Usuń
  19. I love all of these beauty products! I like the nail polish colors!
    I follow you on GFC, hope you would follow back!
    www.blackstarstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uważam tą limitkę za jedną z lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest mocno przeciętna :(

      Usuń
  21. Lakiery śliczne, ale niestety nie mam dostępu do tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zapowiada się fajnie :) te kolorki, nie często takich używam ale na pewno warto spróbować ;)

    http://leylakosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Looks like a great and nice collection!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo zapowiada się ciekawie. Ostatnio bardzo podoba mi się niebieski eyeliner. Fajnie 'orzeźwia' spojrzenie :))

    Zapraszam do mnie, może ci się spodoba:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ;) Na lato jest idealny ;)

      Usuń
  25. Great makeup tips
    Great blog.
    xoxo
    http://stunningchic.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice products! Love these styles! They all look genius!
    Thanks for your sharing and posting!
    Have a nice day!


    http://www.aekk.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten brokatowy lakier wpadł mi w oko, ale mam już podobne ;)

    P.S. Bardzo ładny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)