MAC Alluring Aquatic Summer 2014 Makeup Collection


Najnowsza wakacyjna kolekcja MAC Alluring Aquatic składa się z wielu ciekawych kosmetyków, którym należy się przyjrzeć z bliska. Alluring Aquatic jak sama nazwa wskazuje jest inspirowana wodą, a dokładniej morzem. Opakowania z kropelkami wody sprawiają wrażenie "mokrych" kosmetyków, dopiero co wyciągniętych z wody. Firma zdecydowała się na połączenie ciepłych neutralnych odcieni z zimniejszymi inspirowanymi morskimi falami tonami. Same oceńcie!

Nueva colección de MAC Alluring Aquatic se compone de muchas cosméticos interesantes, que deben tener más nuestra atención. Alluring Aquatic como su nombre indica está inspirada en el agua, y más específicamente en el mar. Embalajes de gotas de agua aparecen cosméticos "húmedos" simplemente sacados del agua. La compañía decidió combinar los tonos cálidos y neutros, con tonos más fríos inspiradas en las olas del mar. Conócela!


MAC Alluring Aquatic Extra Dimension Eye Shadow

Fathom’s Deep             Legendary Lure               Lorelei             Sea Worship
Silver Sun       Soul Serenade

MAC Alluring Aquatic Pearlgide Intense Eye Liner

Black Line Black Swan


MAC Alluring Aqua Lipstick

Enchanted One    Goddess Of The Sea    Mystical     Pet Me, Please     Siren Song

MAC Alluring Aquatic Lipglass

Clear Water      Modern Lure     Peachstock     Seducing Sound    Water Deities

MAC Alluring Aquatic Lip Pencil

Half Red               What Comes Naturally



MAC Alluring Aquatic Extra Dimension Blush

Sea Me, Hear Me    Seduced At Sea

MAC Alluring Aquatic Extra Dimension Bronzer

Aphrodite’s Shell   Delphic 

MAC Alluring Aquatic  Bronzing Powder

Golden   Refined Golden 

MAC Alluring Aquatic Nail Lacquer

Neptune   Shimmerfish  Submerged 

MAC Alluring Aquatic Brush

#233 Split Fiber Eye Shadow Brush

#127 Split Fibre Face Brush

MAC Alluring Makeup Bag





Jak Wam się podoba ta kolekcja?
Cómo os gusta esta colección?
 

47 komentarzy:

  1. mnie się ta kolekcja bardzo podoba :-) kolory właściwie całoroczne jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ;) Najbardziej spodobały mi się cienie. Cudowne kolory!

      Usuń
  2. Śliczna szata graficzna a kolorki super - wszystkie w mojej ulubionej kolorystyce :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szata graficzna jest cudna ;) Mieli świetny pomysł z kropelkami ;)

      Usuń
  3. great products, they have amazing colours!!

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się opakowania tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedne z lepszych jakie widziałam ;)

      Usuń
  5. No me llama demasiado! besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi me si ;) Tiene muy bonitos colores pero es carisima ;(

      Usuń
  6. Hello from Spain: I like this makeup inspired the water and in the sea. Perfect for summer. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. The lipsticks are my favorite.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowo piękna kolekcja :-)
    Koniecznie muszę się jej przyjrzeć z bliska :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna, ale bardzo droga :( Niestety za światową markę zawsze trzeba zapłacić dużo pieniędzy.

      Usuń
  9. Podobają mi się pomadki z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ;) Mają podobne kolory jak błyszczyki :)

      Usuń
  10. Me encanta la idea de estos productos y me encantaría conseguir el pintalabios de Siren Song, creo que es perfecto para el verano. Muy natural ;)

    Un beso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si, claro. Este pinatlabios de Sirgen Song es mi favorito de todos estos cosméticos ;)

      Usuń
  11. Róże i bronzery bardzo mnie przekonywują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba róże są cudowne ;) Chętnie widziałabym je w swojej kosmetyczce ;)

      Usuń
  12. I love their colors and their products!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepadłam na widok tej kosmetyczki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post dear!


    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie miałam nic z MACa, ale słyszałam, że mają bardzo dobre kosmetyki :) Kiedyś muszę coś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają świetne pomadki i cienie do powiek ;)

      Usuń
  16. Od kilku dni wzdycham do tych cudów... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Szukam jakiś swatchy tej kolekcji ;)

      Usuń
  17. WOW fantastic products, I don't swim with makeup, but despite that, this kind of shadows let less waste in people that wear lenses (like me)

    http://melange-boutique.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  18. I love Mac Cosmetics!
    New follower!
    http://unamacedoniadiparole.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomadki i róże jak zawsze kuszą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem mnie bardziej kuszą bronzery ;)

      Usuń
  20. Beautiful colours!
    XO
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekna kolekcja, ale jak zwykle dla mnie za droga ;(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też :( Może kupię jeden cień.

      Usuń
  22. Wow. Looks like a great collection!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo,bardzo!!!!:) juz bym wszystko chciala:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Thank you for stopping by my blog sweety...Following you right back.....You have a lovely blog...love it.....xoxoxo....^_^

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjna kolekcja :) Opakowania mnie użekły :D Już zamówiłam sobie bronzer i zastanawiam się nad cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I like the photography :)

    http://findmethoseheels.blogspot.co.uk/
    *Follow me on Bloglovin and I follow back*!

    x

    OdpowiedzUsuń
  27. This collection sounds really good! Can't wait to see it in person :)

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk - hope we can follow each other xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Opakowania są cudowne :) Muszę zerknąć na tą kolekcję przy najbliższej wizycie w Macu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)