Paletka cieni z limitki "Love letters" Essence

Kolekcja Essence "Love letters" została stworzona z myślą o Walentynkach. Chociaż 14 luty mamy dawno już za sobą, to na paletkę z tej limitki wpadłam całkiem niedawno w Naturze. Wkurza mnie fakt, że limitowane kolekcje pojawiają się w Polsce tak strasznie późno. Pastelowe tony od razu przykuły moją uwagę.  Trudno przejść obojętnie obok takich odcieni. Zapraszam :)

Colección Essence "Love Letters" fue creada para el Día de San Valentín. Aunque el 14 de febrero tenemos mucho detrás,  encontré recientemente esta paleta de sombras en drogeria Natura. Me molesta que las colecciones limitadas aparecen en Polonia tan terriblemente tarde. Los tonos pastel de inmediato me llamaron la atención. Es difícil pasar sin comprarla. Os invito!

W skład paletki wchodzi 6 cieni. Wszystkie są perłowe. Do palety był dołączony aplikator z dwoma końcówkami, który pomaga w ich aplikacji. Osobiście wolę pędzle, ale czasem sięgam po aplikator.
 
La paleta se compone de 6 sombras. Todos son perladas. La paleta esta compuesta con el aplicador con dos extremos que ayuda en su aplicación. Personalmente, prefiero los pinceles , pero a veces uso el aplicador.

Jakie kolory w niej znajdziemy?
¿Qué colores encontramos aquí?
  • jasny pomarańczowy beż
  • lekki kremowy beż
  • jasny różowy
  • srebrzysty niebieski
  • ciemny szary
  • czarny
  • beige naranja claro
  • cremoso beige
  • rosa brillante
  • azul plateado
  • gris oscuro
  • negro

Paletka wypadła dość średnio. Myślałam, że cienie będą miały lepszą pigmentację i trwałość. Szukałam intensywnych neutralnych odcieni, a nie bladych... W opakowaniu wszystkie wyglądają pięknie, ale problem zaczyna się podczas ich aplikacji. Beznadziejna pigmentacja wpływa na kiepską jakość paletki.

Paleta tiene muchas desventajas.  Pensaba que las sombras tendrán mejor pigmentación y durabilidad. Estaba buscando colores neutros intensos, no pálidos ... En el paquete se ven muy bien, pero el problema comienza cuando empezamos la aplicación de sombras. Terrible pigmentación afecta a la mala calidad de la paleta.
 

Moim zdaniem jest ona stworzona dla bardzo młodych dziewczyn, które ze względu na szkołę muszą wykonywać delikatny makijaż. (W tym przypadku prawie niewidoczny!)

En mi opinión, está diseñada para las niñas que van a la escuela y no pueden maquillarse muy fuerte. ( En este caso maquillaje es casi invisible! )

Prawdopodobnie ostatni raz skusiłam się na cienie Essence.
Probablemente es mi última aventura con paletas de sombras Essence.

  Miałyście jakieś cienie Essence? Jak się u Was sprawdziły? Czekam na Wasze opinie. 
¿Has tenido algunas sombras Essence? ¿Cómo te gustaron ? Espero sus comentarios.

64 komentarze:

  1. bardzo ladne kolorki szkoda że perłowe...niezbyt lubie takie perlowe cienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię perłowe cienie, ale te mają słabą pigmentację :(

      Usuń
  2. dla mnie wydają się idealne, lubię właśnie takie przytłumione odcienie, kolory też śliczne, sporo jasnych, a takie używam najczęściej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bazą wyglądają bardziej wyraziście ;)

      Usuń
  3. Ojjj może ze 3 cienie z tej paletki bym użyła ;) Raczej nie zachwyca niestety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zbyt jasne :( Prawie niewidoczne...

      Usuń
  4. Una pena de paleta porque los tonos son preciosos y las sombras de Essence no suelen dar tan malos resultados, qué coraje!
    BESOS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si tonos son muy bonitos pero muy ligeros... Tienen muy mala pigmentación.

      Usuń
  5. szkoda że nie są matowe bo nie przepadam za cieniami perłowymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio poluje na matową paletkę Essence, ale nie mogę jej nigdzie znaleźć :(

      Usuń
  6. Beautiful palette.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory zdecydowanie nie moje, ja lubię stonowane kolory i najczęściej stawiam na maty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przeważnie stawiam na maty ;)

      Usuń
  8. Kolory są ładne, ale do mnie nie pasują (chyba, że sobie to wmawiam:) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz kiedyś wypróbować podobne kolory w makijażu :) Może się do nich przekonasz ;)

      Usuń
  9. I've never tried Essence, but the shades are gorgeous and an unusual combination too :o) Xx

    Makeup by Candlelight

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essence is very popular campany ;) You must try :)

      Usuń
  10. Nossa que paleta maravilhosa , adorei as cores depois faz uma make pra gente vê!

    bjs!

    http://falandodtudoumpouco.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  11. love the colours of this palette!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że prawie niewidoczne bo kolory ładne. Ja jeszcze nie miałam cieni Essence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bazą wypadają całkiem nieźle ;)

      Usuń
  13. Rzeczywiście ta paletka nie porywa, mam ją. Z bazą cienie trochę lepiej się prezentują, ale i tak słabo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję wykonać jakiś makijaż na bloga tą paletką :)

      Usuń
  14. Szkoda, że nie są trwałe,bo kolorki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Que pena que pigmente tan poco! besos

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorki bardzo delikatne :( Aż za bardzo jak dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Tienen unas tonalidades preciosas, saludos!

    OdpowiedzUsuń
  18. Vaya! y eso que se ve muy bien en la caja. Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że te cienie są takie słabe, z resztą w ogóle ta paletka mi się kojarzy tak tandetnie, jak byłam mała to kiedyś były podobne zestawy cieni i miałam coś takiego mimo, że mama mi nie pozwalała używać ;p
    A jaki masz ładny szablon! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. kolorki piękne, jednak ja wole coś mocniejszego na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. amei a paleta e a resenha!bj
    http://distractionsofaagirl-oficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Z pigmentacją rzeczywiście nie za dobrze to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nice palette!
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba jakoś mnie ominęła ta kolekcja. Szkoda, bo fajna jest ta paletka, mimo, że pigmentacja taka sobie...

    OdpowiedzUsuń
  25. jak dla mnie bubel trochę..... choć kosmetyki Essence lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing palette......lovely swatches dear....xoxoxo....^_^

    http://mariahussain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. The palette looks lovely but I wish the pigmentation should have been better.
    Nice clicks and review my Dear.

    OdpowiedzUsuń
  28. its a really gorgeous palete and lovely to make gorgeous makeup for spring time
    http://thelittlefashionistafx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mialam kiedys paletke cieni z essence i efekt byl tak delikatny,ze prawie niezauwazalny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne kolorki, choć wolę matowe wykończenia cieni :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Qué lastima, parecían lindos colores! Yo en Argentina me la paso buscando sombras opacas y no encuentro en ningún lado. Siempre que el maquillaje dice ser opaco, es en realidad "no tan perlado".

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne letnie kolorki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice palette!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  34. La verdad es que esta mbn, parece muy bonita :)

    OdpowiedzUsuń
  35. W paletce rzeczywiście ślicznie wyglądają :) Szkoda, że na skórze prawie ich nie widać :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. I like the bright orange :)

    http://homebaseddiva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda, że dość słaba pigmentacja, ale w opakowaniu wyglądają śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. myślałam ostatnio czy nie kupić tej paletki i widzę, że dobrze zrobiłam odstawiając ją z powrotem na półkę. szkoda tej słabej pigmentacji bo kolorki wyglądają bardzo ładnie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory piękne, ale pigmentacja beznadziejna. Już nigdy więcej nie kupię żadnej paletki Essence.

      Usuń
  40. Też mnie to denerwuje, że limitowanki do Polski wchodzą bardzo pozno :/ A obok takich paletek to jednak przechodze szerokim łukiem - jakością nie grzeszą i zwyczajnie kase wydaje się w błoto :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście gdy ją kupowałam w Naturze obowiązywało -40% :D

      Usuń
  41. A moim zdaniem jest fajna :) Taka na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Szkoda, że taka kiepska pigmentacja, bo w opakowaniu wyglądają fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W opakowaniu też mi się podobają ;)

      Usuń
  43. ładne kolory :)


    ps. a u mnie? BANG! na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Great Post & lovely Blog!
    i follow you now on GFC & Bloglovin :-)
    Hope you follow back♥
    http://inaalovephotographie.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  45. Wolę bardziej intensywne cienie.
    A ten kolor obok czarnego to bardziej brązowy mi przypomina, a nie szary ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)