Pharmaceris - Fluid matujący z laktoflawiną


Dzisiaj chciałabym Wam napisać na temat jednego z popularnych podkładów Pharmaceris. Mam tu na myśli podkład matujący z laktoflawiną. Używam go wystarczająco długo i mogę podzielić się z Wami dokładną opinią na jego temat. Matujące podkłady Pharmaceris są dostępne w 3 odcieniach: Ivory, Natural oraz Tanned. Poniższa recenzja dotyczy najjaśniejszego odcienia Ivory. Zapraszam!

Hoy me gustaría escribir sobre una de bases de maquillaje s populares de Pharmaceris. Se trata de base de maquillaje matificante con lactoflavina. La usaba durante mucho tiempo y puedo compartir con vosotros mi opinión exacta sobre este producto. Bases de maquillaje matificantes Pharmaceris están disponibles en 3 colores: Ivory , Natural y Tanned (bronceado). Esta opinión se refiere al tono más claro - Ivory. Os invito! 

Podkład znajduje się w bardzo praktycznej butelce z pompką. Jej design jest dość prosty, ale mimo to przykuwa nasz wzrok. Pompka pozwala na wydobycie produktu w odpowiedniej ilości, co sprzyja jego wydajności. 
 
El packaging es de plástico con dispensador o pump incluido.Su diseño es bastante simple, pero aún así llama la atención . La bomba permite sacar el producto en una cantidad adecuada , lo que afecta a su eficacia .
Fluid posiada dość gęstą, kremową konsystencję, która bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy. Można go aplikować przy pomocy blendera bądź pędzla. W obu przypadkach sprawdza się wyśmienicie. Szybko się wchłania nie zostawiając smug.
 
El fluido tiene una consistencia bastante espesa , cremosa que se extiende muy bien en la cara. Se puede aplicarlo con un cepillo o beautyblender. En ambos casos es muy adecuado. Se absorbe rápidamente sin dejar marcas .
 

Nie podkreśla suchych skórek i nie powoduje efektu maski. Niestety strasznie się świeci i w ogóle nie matowi. Konieczne jest użycie pudru. 
No expone pieles grasas y no afecta el efecto de masca. Desafortunadamente deja la piel con brillo y no tiene acabado mate. Hay que usar polvo compacto.

Bardzo ładnie wyrównuje koloryt. Doskonale sobie radzi z różnymi zaczerwieniami  i wypryskami. Nadaje się też do nakładania punktowego. Pod tym względem rewelacyjny!
Unifica muy bien el tono de la piel y tiene una cobertura maravillosa. Perfectamente cubre diferentes imperfecciones.  En este caso maravilloso!

Jest trwały i utrzymuje się bardzo długo. Czasem tylko wymaga drobnych poprawek. Strasznie brudzi ubrania.
Tiene larga duración. A veces sólo requiere modificaciones pequeñas. Sucia terriblemente ropa. 
Ostatnio zauważyłam, że pod wieczór zaczyna ciemnieć i nie wiem czym to może być spowodowane. Od razu po nałożeniu na twarz przybiera mocno żółtawy kolor, a z czasem ciemnieje.
Hace poco me di cuenta de que en el fin del día comienza a oscurecerse y no sé lo que podría causar este efecto. Inmediatamente después de la aplicación a la cara toma un color amarillento y con el tiempo se convierte en más oscuro.

Do kupienia na stronie dr.Irena Eris. Akurat teraz jest na niego bardzo fajna promocja.
 Se puede comprarlo en la p
ágina dr.Irena Eris. Ahora es el descuento.

Znacie podkłady Pharmaceris? Co o nich sądzicie?

Conocéis las bases de maquillaje de Pharmaceris? Que pensáis sobre ellas?

31 komentarzy:

  1. Ja miałam ten intensywnie kryjący i byłam nawet zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego jeszcze nie miałam okazji używać :) Moje serce skradł delikatny fluid intensywnie kryjący tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Una pena que manche tanto (quizá por ser cremosa) y que se oxide, en este caso no sería para mi porque son aspectos que valoro bastante.
    BESOS!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego fluidu-ponieważ nie matuje nie wiem czy dałabym mu szansę,raczej nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że mają taki ograniczony wybór odcieni, nie wiem czy ten najjaśniejszy byłby dla mnie dobry. Hmm póki co przerzuciłam się na podkład mineralny, więc nie spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze mnie kusił, kolorek jednak mógłby być dla mnie za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go kiedyś, ale nie byłam zadowolona. Przede wszystkim nie matował i tak, jak piszesz, świeci się od razu po nałożeniu i ciemnieje na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam go już dawno temu i zgadzam się z tym,że bardzo się świeci i trzeba po nim uużywać pudru.Koloryt ładnie wyrównuje,ale moją cerę strasznie zapychał i ogólnie czułam jakbym miała na twarzy efekt maski;/

    OdpowiedzUsuń
  9. a mialam na niego chec ,ale skoro ciemnieje to nie dla mnie;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę rozświetlające ,ale dla mojej przyjaciółki będzie idealny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda fajnie :) zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię podkładów, które ciemnieją i stawiam raczej na produkty matujące, dlatego raczej go nie kupię...

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam podkład z Pharmaceris ;) maja bardzo dobre krycie

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też jestem w najjaśniejszym odcieniu. mam wszystkie trzy podkłady i najbardziej lubię nawilżający bo mam suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi ciekawie, moze kiedys sprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tiene un acabado bonito, saludos!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam tego podkładu...
    Szkoda, że skóra się po nim świeci. Ale kolor bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello from Spain: pharmaceris-fluid is a great makeup. I like that brand. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm, do mojej cery byłby z pewnością zbyt ciemny, a skoro jeszcze oksyduje po czasie to już na pewno nie dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Es una pena que el color se oscurezca la verdad, porque tiene muy buena pinta!
    Un beso y gracias por la información!

    Lucia Gallego Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Wonderful product review!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. great product,how can i get it?
    and can i use it into my face?
    does it suitable for me?
    such a fashion feeling
    wanna be your new friend,can i ?
    just send my kiss first,and waiting for your answer,dear
    have a nice day and keep in touch

    your lovely Poppy
    http://me-poppy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Na mnie nie ciemnieje ;) bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  24. mam podkład intensywnie kryjący z tej firmy i jedna wielka BEZNADZIEJA! nie dość, że lekko ciemnieje, ale to większośc podkładów tak ma, więcmoge wybaczyć, ale zapycha i robi na twarzy tzw cisto, gdzie każdy nałożony na niego puder po prostu widać jakby się zważył :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wersji matującej nie miałam. Miałam fluid intensywnie kryjący, ale był dla mnie za ciężki, i nawilżający, który należy do moich absolutnych ulubieńców:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buen review!


    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. miałam i lubiłam, choć ostatnio wolę lżejsze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)