Zestaw relaksacyjny do kąpieli Anatomicals


Stałe czytelniczki mojego bloga dobrze wiedzą, że wraz z marcowym ShinyBoxem otrzymałam zestaw do kąpieli Anatomicals. Dzisiaj chciałabym napisać o nim kilka słów i przybliżyć Wam w kilku zdaniach tą nową firmę na polskim rynku kosmetycznym. Zapraszam!

Lectores constantes de mi blog saben bien que con el ShinyBox de marzo recibió cosméticos de caño Anatomicals. Hoy me gustaría escribir sobre ellos algunas palabras y os presentar  esta nueva empresa en el mercado polaco. Os invito!
Gama produktów kultowej marki Anatomicals oferuje wybór wyrafinowanych i świeżych produktów pielęgnacji ciała, które gwarantują każdemu wiele rozrywek w łazience.
Dzięki połączeniu dobrego humoru, oryginalnych tekstów, fajnego hasła "We only want you for your body", kolorowych opakowań produktów, marka Anatomicals zapewnia szczęśliwe chwile podczas codziennej pielęgnacji.

 La gama de productos de la marca  Anatomicals ofrece una colección de productos para el cuidado corporal sofisticadas y frescas que garanticen a todos una gran cantidad de entretenimiento en el baño.
Gracias a la combinación de buen humor, textos originales, contraseña fresca "We only want you for your body", productos de embalaje de colores, marca Anatomicals garantice momentos felices durante el cuidado diario.
Najbardziej spodobała mi się sól do kąpieli, która uwiodła mnie swoim przepięknym i intensywnym zapachem. Mimo, że sól jest dość gruba, to szybko rozpuszcza się w wodzie nadając jej lekko różany kolor. Dzięki niej kąpiel staje się o wiele przyjemniejsza!

Me gustó muchísimo la sal de baño , la que me sedujo con su aroma hermoso e intenso. Aunque la sal es bastante gruesa , se disuelve rápidamente en agua dándole un color ligeramente rosa. Gracias a ella baño se convierte en mucho más divertido!

Maska do twarzy łudząco przypomina krem do rąk Anatomicals. Jej konsystencja jest bardzo rzadka, ale po nałożeniu na twarz szybko zastyga. Posiada piękny różano-jaśminowy zapach. Idealny na wiosenne dni. Maseczkę należy trzymać na twarzy ok. 5-10 min. Delikatnie usuwa wszelkie zanieczyszczenia i nawilża.
Máscara facial se parece engañosamente al crema de manos Anatomicals. Su consistencia es muy rara pero cuando se la aplica a la cara se solidifica rápidamente. Tiene un hermoso aroma rosa - jazmín. Perfecto para los días de primavera. Hay que mantener la máscara en cara durante unos 5-10 minutos. Elimina suavemente las impurezas y humecta.
Do zestawu były dołączone dwa gadżety:
a) Pompowana poduszka, która jest bardzo przydatna podczas kąpieli
b) Świeczka uzupełniająca zapach soli do kąpieli

Ademas dentro encontré dos cositas lindas :) Almohada bombeo, que es muy útil durante el baño. Vela que complementa el olor de sal de baño

Cena regularna zestawu: 45 zł
Cena promocyjna: 35.99 zł
Możecie go kupić tutaj

El precio regular: 45 zł
El precio especial: 35.99 zł
Lo pueden comprar aquí

Znacie kosmetyki Anatomicals? Co o nich sądzicie?
Conocéis cosméticos Anatomicals? Que pensáis de ellos?

39 komentarzy:

  1. A jaki zapach ma ta sól, bo zapomniałaś wspomnieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj :D Na to liczyłam! Chyba będzie mój ;)

      Usuń
  2. Niestety nie znam ani tej marki ani produktów :( Opakowania całkiem przyjemne :) Zapach różany nie bardzo mi odpowiada,ale większości może się podobać-ważne żeby efekt był :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nowa firma na polskim rynku kosmetycznym ;) Widziałam, że ich kosmetyki można kupić w Douglasie ;)

      Usuń
  3. Las sales deben ser una gozada, ¡qué buena pinta tienen!
    BESOS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sal es maravillosa :) Tiene muy bonito aroma de rosa ;)

      Usuń
  4. Potwierdzam - sól pachnie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Las sales una maravilla ... que fotos tan bonitas :)

    Besos
    SHOPPING STYLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias por tus palabras ;) Me alegro que te gustan ;)

      Usuń
  6. Hello from Spain: I had not seen before this brand of creams. Very interesting. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie używałam tych kosmetyków, ale mają bardzo zachęcające opakowania :) i ta poduszka dmuchana do kąpieli mnie zaciekawiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki zestaw jest bardzo fajnym pomysłem na prezent ;)

      Usuń
  8. Ja z tej firmy miałam tylko balsam do ust w tubce, który był nawet niezły choć zapach mi nie pasował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam balsam do ust. Pamiętam, że był w jakimś Shiny ;)

      Usuń
  9. Swietne teksty sama bym takie kosmetyki sobie zakupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teksty faktycznie mają bardzo oryginalne :)

      Usuń
  10. Miałam ten zestaw. :) Wszystko ok, ale maskę podarowałam siostrze i była z niej bardzo niezadowolona, po jej użyciu cera zaczęła ją okropnie piec, opisałam to wszystko na blogu.
    Ale żeby nie kończąc niemiłym akcentem to wspomnę że miałam też błyszczyk z tej firmy i z niego byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam błyszczyk i jestem zadowolona. U mnie tylko raz po nałożeniu maski skóra zaczęła piec ;)

      Usuń
  11. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale mają świetne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. great review! thanks for sharing, dear!

    OdpowiedzUsuń
  13. Qué chulas las sales de baño, saludos!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne opakowania, ale największą uwagę przyciągają kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podobają :)

      Usuń
  15. Nie znam tych kosmetyków, czas najwyższy je poznać. Bardzo ładne opakowanie zachęcające do zakupu.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowość na polskim rynku kosmetycznym :)

      Usuń
  16. Ja niestety po niego nie sięgne bo zazwyczaj nie mam aż tyle czasu na relaks.

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tej firmie, ale jeszcze nie miałam przyjemności nic testować. Kiedyś na pewno zapoznam się bliżej z ich produktami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Warto wypróbować ich kosmetyki :)

      Usuń
  18. Nie znam tych kosmetyków, ale strasznie podoba mi się ich Design :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta sól do kąpieli wpadła mi w oko! Nigdy nic jednak nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I zawsze przy takich postach żałuję,że mam prysznic :(
    Pocieszam się tym,że nie przepadam za różanym zapachem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Their products are very nice.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi, I came to repay your visit in my blog, and I'm alredy following yours! =)

    Hey, I just posted my first makeup tutorial video, come check it out: http://bysallymazay.blogspot.com.br/2014/05/primeiro-tutorial-de-maquiagem.html

    Waiting for your visit ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)